FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FNV

« Ех, Вірус Рукотворної Еволюції. У нього така довга і неапетитно історія. Вірус в цій пробірці так відрізняється від того, яким спочатку був задуманий. Але зараз це неважливо. Важливо те, що цей вірус ліквідує всі мутації. »

Президент Едем

Модифікований вірус ФЕВ ЗШ#Fallout 3|Помилки перекладуIcon sic (англ. Modified FEV) — квестовый предмет Fallout 3, вирізаний контент Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Являє собою циліндричну капсулу зі знаком біологічної небезпеки. На підставі капсули є напис FEV.

Історія створення Редагувати

Це модифікований штам вірусу рукотворної еволюції, розроблений до 2277 ріку Джоном Генрі Едемом, президентом Анклава. Едем розраховує на використання даного вірусу у проект «Чистота», розмістивши капсулу з вірусом на панелі комплексу меморіалу Джефферсона і активувавши запуск очищення води кодом.

Вплив Редагувати

Зараження вірусом буде відбуватися через вживання води, яка буде надходити з очисника. Вода буде очищена від радіації і домішок, проте буде заражена ФЕВ модифікованої версії. Вода, налита в пляшки, а також знаходиться в басейні річки Потомак, також буде заражена вірусом.

Основними ознаками впливу вірусу є часті і сильні болі, які не виліковуються.[1] Хворі починають сильно страждати від болю і, в кінцевому рахунку, вмирають.

Використання вірусу у воді, пущеної з очисника меморіалу Джефферсона, дозволить знищити всіх живих істот, які зазнали впливу радіації і довоєнної версії ФЕВ. Таким чином виживуть лише представники раси чистих людей в особі людей Анклава і жителів Притулків, які ніколи не виходили на поверхню і дуже рідко або взагалі ніколи не піддавалися впливу радіації[2].

Місцезнаходження Редагувати

Ємність з модифікованим вірусом Самотній Подорожній отримує в бункері Рейвен-Рок від президента Едему в ході квесту «Американська мрія».

Використання Редагувати

Самотній Подорожній може віддати ємність старійшині Лайонсу, встановити контейнер з вірусом в панель додаткової фільтрації в залі управління меморіалу Джефферсона у ході квесту «Забери його!» або не використовувати взагалі. Після пробудження у лабораторії Цитаделі під час початку подій Broken Steel ємність з вірусом у Самотнього Подорожнього буде вилучено.

Примітки Редагувати

Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout: New Vegas и не підтверджена основним каноном.

Модифікований вірус ФЕВ також можна знайти у файлах Fallout: New Vegas.

Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout: New Vegas

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. На підставі даних з діалогів Доктора Престона, Доку Черча і Берроуза пацієнтах.
  2. Кінцівки Fallout 3, слайд 14.