FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Ця сторінка містить список всіх Модифікацій броні в Fallout 4.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики Модифікацій броні в інших іграх серії Fallout: «Модифікації броні».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout 4, перейдіть на «Портал:Fallout 4».
  • ОписРедагувати

    Модифікація броні дозволяє власнику поліпшити показники захисту і в ряді випадків надати інші, нові властивості. На практиці рівень захисту поділяється на 3 види - захист від фіз. шкоди, захист від енергетичного шкоди, захист від радіації. Це відображається в табличці характеристик елемента броні. Отримані цифри підсумовуються з показательями додаткового захисту від деяких перков, а також тимчасових ефектів від хімії.

    Для проведення модифікації необхідно наступне :

    • Верстат для броні або те ж але для Силовий броні (не в бою)
    • Матеріали відповідного типу та кількості
    • Як можна більше взятих перков в здібностях Зброяр (переклад неправильний, насправді англ Armorer це Броннік)
    • В особливих випадках будуть потрібні і інші перки в категорії Здібності
    • Розуміння того, що хочемо отримати

    По останньому пункту :

    • При модифікації броні не можна отримати все і відразу. Чимось доведеться пожертвувати, і важливо вміти виділяти для себе головне.
    • У звичайній броні модифікуються 5 частин - нагрудник, дві руки і дві для ніг. В силовий броні плюс шолом. Є, правда, дуже рідкісні винятки, той же Комбінезон Сховища 111 все-таки можна модифікувати.

    Наприклад, якщо ви отыгрываете стиль снайпера-невидимки, то клас броні і показник захисту в загальному і неважливий. Зате дуже актуальні модифікації на зниження помітності, гучності при русі, стабілізацію в режимі прицілювання. Але якщо вибрали роль отакого штурмовика типу запасайтеся домовинами! тоді показники рівня захисту виходять за важливістю на перший план.

    ВажливоРедагувати

    Встановлену модифікацію можна прибрати, проте неможливо розібрати щоб повернути витрачені матеріали.

    ПриміткиРедагувати

    Неунікальні елементи броні після модифікації отримують відповідну надбавку у назві, іноді це призводить до нечитабельності. Можна і потрібно перейменовувати (скорочувати)

    При модифікації нагрудника бойової броні братства Стали втрачається приставка братства Сталі та захист від радіації.