FANDOM

Це стаття про персонажа Fallout: New Vegas, повії з Вестсайду. Про божевільну бабу-бандита див. статтю Шкідлива Мод.

Gametitle-FNV

Мод (англ. Maude) — персонаж Fallout: New Vegas, старезна повія з «Каса Мадрид».

Біографія Редагувати

« Стара Мод... Інколи ти можеш дозволити собі ніжну кицьку-Цукерку, а іноді твоїх кришок вистачає, щоб тільки тупо посіпатися. »

Марко про Мод

Походження Мод не уточнюється. У 2281 році вона працює повією в «Каса Мадрид» у Вестсайді під проводом Миленької Сари. Вона вже стара і вважається «економ-варіантом», хоча користується певною популярністю у клієнтів-геронтофілів.

Образ Мод Редагувати

« Не молода, зате не горда, золотко. Поки мене тримає спина, я можу заробити на ній собі на життя. Може я не така свіженька, як Цукерочка з Джиммі, але Миленька Сара мене не даремно тримає — досвід! »

— Мод

Мод — стара розпусна жінка, яка, мабуть, займається проституцією все життя і ніяк інакше заробляти просто не вміє.

Мод Fallout: New Vegas Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Трошки потьопати і полоскотати

Кур'єр може зустріти Мод «Каса Мадрид» Вестсайде, де у неї є окрема кімната. Послуги Мод коштують 75 кришок і знижок вона не надає, хоча каже, що «раніше начебто були». Вона відмовиться обслуговувати жінку, пославшись на свою старомодність і запропонувавши «за збоченнями» направлятися до Цукерочки.

Примітки Редагувати

  • Репліки Мод про Дермота і Сент-Джеймса суперечливі. Якщо Кур'єр просто запитає її про них, стара розповість: «Ці хлопці тут досить давно живуть. Продають утиль і начебто непогано заробляють. Я була і з тим, і з іншим.» Але, якщо Кур'єр розправиться з ними, вона при зустрічі скаже: «Завжди знала, що з Дермотом і Сент-Джеймсом не все гаразд. Жоден з них навіть не почухався у мене між ніг!»

Поява Редагувати

Мод з'являється тільки у Fallout: New Vegas.