FANDOM

Gametitle-FOS
Огляд Fallout Shelter

Мешканці сховища (англ. Vault dwellers) — населення Сховища, яке є важливим ігровим ресурсом.

Сховище може поповнюватися жителями за рахунок народжуваності, мешканці можуть прийти з Пустки, залучені передачами радіостудії, мешканці можуть бути отримані з ланчбокс.

Мешканці діляться на звичайних, рідкісних і легендарних:

  • Звичайні мешканці мають перший рівень і мінімальні значення параметрів S.P.E.C.I.A.L.. Такі жителі народжуються в Сховище (їх параметри S.P.E.C.I.A.L. якоюсь мірою успадковуються від батьків, і становлять більшість серед тих, хто прийшов з Пустки;
  • Рідкісні мають більш високі параметри S.P.E.C.I.A.L., а також 5-10 рівень. Такі мешканці можуть бути отримані з ланчбокс і приходять одягненими в рідкісні костюми, але беззбройними.
  • З ланчбокс можна отримати і легендарного жителя. Такі мешканці мають високі рівень і параметри S.P.E.C.I.A.L., і приходять одягненими в легендарні костюми, а також бувають озброєні легендарним зброєю.

Чергу з жителів прийшли з Пустки (включаючи розвідників і Містерів Помічників) не може перевищувати 10[1] людина. Якщо ця межа досягнута, стають неможливими прихід жителя, залученого передачами радіостудії, і відкриття ланчбокса, однак це не завадить поверненню нових розвідників. Число жителів в Сховище також обмежена і не може перевищувати 200 осіб.

Жителі працюють, виробляючи:

Жителів можна спорядити бронею і зброєю для захисту, а також прикріпити до них вихованця. Для більш ефективної роботи на виробництві слід покращувати їх параметри S. P. E. C. I. A. L в тренувальних та навчальних кімнатах. Також їх можна відправляти в Пустки для поповнення запасів і підвищення їх рівнів (щоб побачити що відбувається з жителем або що він знайшов, потрібно натиснути на будь-якій точці Пустки).

Забезпечення їх безпеки і щастя — ось основне завдання Доглядача.

Примітки Редагувати

pcIcon pc Можливе отримання повторного легендарного персонажа з ланчбокса.

Примітки Редагувати

  1. До версії 1.3 обмеження було встановлено в 7 чоловік.