FANDOM

Gametitle-FO2
Не слід плутати з М'ясником з ``Fallout 3.

« Якого хріна тобі треба? Це вам Гільдія работоргівців, а не лігво для довбаних винторезов. »

— Мецгер

Мецгер (англ. Metzger[1]) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Лідер работоргівців у Дірі на момент 2241 ріка. Вкрай грубий і неприємний на вигляд людина[2].

Основною діяльністю Мецгера є видобуток і збут рабів у північній частині Каліфорнії (переважно, з довколишніх первісних громад). Крім цього, він є посередником у торговельних відносинах між Нью-Ріно і Містом Сховища, останній з яких поставляє хімікати. Для того, щоб бути в курсі справ між Анклавта Нью-Ріно, Мецгер набуває рацію у Віка з метою перехоплення радіопереговорів між ними. Однак рація не виправдала своїх очікувань — на момент її перевірки Мецгер виявляє, що вона зламана і наймає людей, щоб зловити Віка і замкнути його в кімнаті для лагодження рації.

Квести Редагувати

Тепер же Мецгер утримує Віка в якості раба. Люди Мецгера вистежили Віка перш, ніж він встиг покинути Дірку, він був ув'язнений за наказом Мецгера в кімнаті гільдії работоргівців і посадили під замок до тих пір, поки не заплатить відкуп і не полагодить радіо.

Icon disambig
Основна стаття: Виплатити борг за Віка, діставши рацію з його будинку в Кламате і заплативши Мецгеру

В якості складу Мецгер використовує стару церкву у східній частині Дірки, для охорони якої він найняв банду Тайлера, однак і не висловлюється проти церкви охорони іншою командою під керівництвом Лари, якій він давав шанс на роботу раніше.

Icon disambig
Основна стаття: Отримати у Мецгера дозвіл почати війну між бандами

Щоб якось вплинути на Дірку в плані руйнування структури работоргівців Обраний може вбити Мецгера і звільнити його полонених рабів.

Icon disambig
Основна стаття: Вбити Мецгера

Icon disambig
Основна стаття: Звільнити рабів Мецгера

Якщо Обраний зволить бажання стати работорговем, він повинен поговорити з Мецгером щодо посвяти в його гільдію.

Icon disambig
Основна стаття: Приєднатися до Гільдії Работоргівців

Інвентар Редагувати

Характеристики Редагувати

Примітки Редагувати

Мецгер згадується в кінцівках Fallout 2, де враховується його авторитет в Дірі.

Поява Редагувати

Мецгер з'являється тільки у Fallout 2.

За лаштунками Редагувати

Згідно з файлів даних[3] Мецгер повинен був носити ім'я Цезар. Пізніше це ім'я планувалося використовувати в проекті Van Buren лідера інший організації работоргівців під назвою Легіон Цезаря.

Примітки Редагувати

  1. нім. Metzger — м'ясник.
  2. DcMetzge.msg, стор 100.
  3. DcCaesar.msg