FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO4 AUT
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Скотт.
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Механист.

« Давним-давно я був простим городянином, як ти. У мене не було нічого, крім таланту працювати з комп'ютерами. Але потім на нас напала НеМирміка і загинув дехто дуже дорогий для мене. Руйнування були занадто великі, щоб врятувати її. Але я знав, що робити. Ця трагедія випалила слабкість мого минулого життя, і у вогнях майбутньої помсти був викований Механист! »

— Механист

Механист (англ. Mechanist), відомий раніше як Скотт «Бін» Волински (англ. Scott Bean Wollinski) — персонаж Fallout 3, непримиренний суперник НеМирмики королеви муравйов.

Опис Редагувати

Сорокарічний Скотт «Бін» (англ. Bean; боб) Волински народився в сім'ї бідних фермерів, які вирощували боби. До досягнення 15 років виховувався своїм батьком, який потім продав сина караванщику, сподіваючись, що там його чекає краще життя. Кілька років він подорожував з караваном як підневільного учня[1]. Саме там він отримав прізвисько «Бін», так як його покупка була сплачена бобами. Врешті-решт він купив свою волю і оселився в громаді Кентербері, де жив самотньо, ховаючись в колишньому магазині електроніки і борсатися з усяким сміттям. Коли з'явилася НеМирміка, він став Механистом, щоб захищати місто[2].

Зі слів самого Механиста, давним-давно він був простим городянином, що жили в Кентерберри, де був техніком. У нього не було нічого, крім таланту працювати з комп'ютерами. Коли напала НеМирміка, загинув дуже дорогий для нього робот[3][4]. Після сильного потрясіння Скотт вирішує стати Механистом, замикається на Сервіс-центрі робототехніки і займається створенням роботів.

Вперше Самотній Подорожній бачить Механиста на головній вулиці Кентербері під час словесної перепалки з НеМирмикой. Сам же Механист буде перебувати в оточенні роботів, а НеМирміка з мурахами. Після закінчення промов противники дадуть команду атакувати ворогів і комахи з роботами почнуть боротися один з одним, проте йти бій до переможного кінця не буде — після кількох жертв у вигляді зламаного робота і пари-трійки убитих мурах[5] ворогуючі сторони відступають до себе в укриття, сам же Механист з роботами піде в сервіс-центр робототехніки.

Інвентар Редагувати

* Тільки у разі, якщо переконати Механиста припинити баталії
** Кількість генерується випадковим чином

Квести Редагувати

Нелюдський гамбіт • Самотньому Подорожньому належить вирішити проблему протистояння Механиста і НеМирмики. Механист може бути убитий, а його костюм може бути виміняний на унікальний ніж «Жало мурашки» у НеМирмики.

Можна переконати Механиста припинити продовжувати ворожість зі своєю противницею і з допомогою здібностей «Чорна вдова абоВічне дитя» переконати його, що він почав представляти небезпеку для міста і що можуть постраждати люди. Також Механиста можна переконати в небезпеці його дій для міста в розмові шляхом переконання у діалозі.

Якщо принести йому костюм НеМирмики, то він віддасть унікальний лазерний пістолет «Погляд протектрона» і далі покине сервіс-центр, сказавши, що повинен зупинити подальший прояв зла на Пустки.

Примітки Редагувати

  • Роботи, що населяють сервіс-центр, недружньо налаштовані до Механисту. Якщо вони зустрінуться на виході Механиста з його кузні під час виходу з громади Кентерберри, то вони будуть битися на смерть.
  • У разі відходу Механиста Самотній Подорожній може послідувати за ним і відстежувати його маршрут — Механист пройде до станції метро Френдшип-Хайтс, звідти — до станції Фаррагут-Вест, на північ від Анкориджского меморіалу і далі по Столичного Пустища. Кінцева точка його маршруту знаходиться у секретного виходу з сховища НеМирмики, де він залишається стояти без яких-небудь дій. Якщо під час переслідування відпустити Механиста на значну відстань, той просто зникне.
  • Механист вороже налаштований проти Самотнього Подорожнього, якщо той буде одягнений в костюм НеМирмики.

Цитати Редагувати

  • «На жаль, іноді довгі лапи тиранії можна обірвати лише безпристрасною клешнею правосуддя!»
  • «НеМирміка не почує голос розуму. Їй недоступні людські почуття — вона не знає ні любові, ні співчуття. Вона — просто тварина, і розмовляти з нею так само безглуздо, як грати в шахи з Кротощуром!»
  • «Ага! Буде круто, старина! Ти непогано справляєшся — навіть до мене вдалося дістатися. Приймаю тебе на посаду кореша!»
  • «Ти будеш моїм асистентом! Тебе тепер будуть кликати Механо-воїн!»
  • «Ти, схоже, з мерзенних прислужників моєї злісної супротивниці НеМирмики! Схоже, зараз буде битва! Вибач, але я не можу дозволити тобі виконати твій зловісний план. Персіваль[6], в бій зі злом!»

Поява Редагувати

Механист з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. англ. indentured servant — службовець за договором про отдании в учнівство.
  2. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, с. 100.
  3. Дядечко Роу і Дерек Пасіон згадують про якийсь роботі, який захищав місто, але під час нападу муравйов був рознесений на гайки».
  4. Примітно, що сам Скотт висловлюється про дорогого для нього роботі в жіночому роді.
  5. Рівень істот підвищується з ростом Рівень персонажа рівня Самотнього Подорожнього.
  6. Персеваль — герой романів про короля Артура, згадуваний у попередніх іграх.

Шаблон:Navbox Громада Кентербері