FANDOM

Gametitle-FO3

Металобрухт Волтера (англ. walter's Scrap Metal) — невідзначений повторюваний квест Fallout 3.

Опис Редагувати

Після того, як трубопровід в Мегатонне полагоджений, Волтер запропонує купувати у Самотнього Подорожнього металобрухт для підтримки старого очисника води, встановлений на водоочисної станції, в робочому стані.

Нагорода Редагувати

  • Якщо продати металобрухт, то Волтер заплатить 10 кришок за кожен шматок. Якщо ж віддати його просто так, то Подорожній отримає позитивну карму (20).
  • Також Подорожній отримає 5 ОО за здачу (або продаж) кожного шматка.

Примітки Редагувати

Баги Редагувати

  • Якщо кількість одиниць металобрухту перевищує 1000, то при виборі варіанту «Забирай весь металобрухт, що у мене є» з інвентарю піде тільки 1000 одиниць, але кількість кришок, добавившихся в інвентар Подорожнього, буде відповідати були в наявності кількості металобрухту, при цьому зайві одиниці збережуться в інвентарі (наприклад, при продажу 1001 шт. металобрухту в інвентарі залишиться одиниця металобрухту, але додасться 10010 кришок).
  • Волтер може «зникнути» з Мегатонни, його бездиханне тіло найчастіше можна знайти під будівлею водоочисної станції за клінікою Мегатонни. Персонажа можна буде повернути з допомогою консольних команд.

Див. також Редагувати