FANDOM

Gametitle-FNV

Icon disambig
Ментати з'являються і в інших іграх.

Ментати (англ. Mentats) — медпрепарат Fallout: New Vegas.

Характеристики Редагувати

Ментати, які можна знайти в грі, по ефектів є ідентичними ментатам з попередніх ігор серії і відрізняються від тих, що були Fallout 3. Мабуть, в цілях балансу даються ними бонуси до характеристик серйозно урізали, а сам наркотик в основній частині гри зустрічається не так часто, як на Столичного пустища. Однак він все ще дає найбільший бонус до Основна характеристика основних характеристик «Сприйняття» та «Інтелект» серед усіх препаратів у Мохаве, а також +1 «Харизмі».

Ментати можуть викликати залежність з шансом 5 %, яка тягне за собою зменшення на одиницю характеристик «Інтелект» та «Сприйняття».

Місцезнаходження Редагувати

Lonesome Road Редагувати

Old World Blues Редагувати

Крім того, вони іноді з'являються у продажу у наступних торговців: Шаблон:Торговці FNV

Компоненти Редагувати

Ментати необхідні для виробництва на табірному вогнищі або електроплитці наступних продуктів:

Примітки Редагувати

  • Ними зловживає доктор Мебіус.
  • У файлах даних присутні ягідні, апельсинові і виноградні ментати, але у самій грі вони не використовуються.

Поява Редагувати

Ментати з'являються у Fallout, Fallout 2, Fallout Tactics, Fallout 3, Fallout: New Vegas, a також повинні були з'явитися у Van Buren.

За лаштунками Редагувати

Їх назва є відсиланням до романа Френка Герберта «Дюна», де «ментатами» називали людей-наставників з високими інтелектуальними та аналітичними здібностями.