FANDOM

Gametitle-FNV
"В Cховище є статті про інших персонажів з прізвищем Варгас".

Менні Варгас (англ. Manny Vargas) — персонаж "Fallout: New Vegas", денної снайпер в Новаке.

Опис Редагувати

Менні — дуже добрий, ввічливий і товариський людина. Раніше в хороших відносинах з Великими Ханами, незважаючи на службу у 1-му разведбате. Дуже турбується за долю Новака, так як вже змінив кілька місць проживання і хоче нарешті де-небудь осісти.

Біографія Редагувати

Менні Варгас народився і виріс у Норт-Вегасі. В молодості він пройшов обряд ініціації і вступив в плем'я Великих Ханів, з якими досі в хороших відносинах.

Після неназваних подій він не зміг залишатися в племені і вступив в армію НКР. Він служив снайпером у першому розвідувальному батальйоні, його напарником був Бун.

У 2278 ріку, коли першому разведбату наказали висуватися до Бітер-Спрінгс, де було поселення Великих Ханів, Менні прикинувся хворим і залишився в таборі Гольф. Він так і не знає точно, що сталося тоді в Бітер-Спрінгс, але після цього солдатів стали називати вбивцями.

Менні не зміг залишатися в армії і, коли його контракт закінчився, він не став продовжувати його. Він переконав Буна, який теж пішов зі служби, осісти в місті Новак, де вони стали охороняти місто, стоячи на посту у пащі статуї динозавра. У Менні не склалися стосунки з дружиною Буна, Карлою, яку він вважав грубою. Коли вона була викрадена легіонерами, вони перестали розмовляти.

У 2281 року в випробувальному полігоні РЕПКОНН, продаж довоєнного барахла з якого — головне джерело доходу Новака, завелися дикі гулі. Менні хотів позбутися від них, але легіонери захопили місто Нельсон неподалік від Новака, і він не став залишати свій новий будинок.

Пізніше, коли в Новаке зупинялися Бенні з найманцями Джесапа, Великі Хани поспілкувалися з Менні і розповіли, куди вони йдуть.

Місцезнаходження Редагувати

Кур'єр може зустріти Менні в Новаке, де він живе в номері «Діно Дилайт» і стоїть днем на посаді в пащі динозавра.

Інвентар Редагувати

*"Кількість генерується випадковим чином"

Примітки Редагувати

Investigation
LetsFly
Кур'єр може розпитати снайпера про Бенні і Великих Ханів. Той погодиться розповісти, куди вони пішли, якщо Кур'єр позбавиться від гулей у випробувальному полігоні РЕПКОНН. Після того, як на полігоні не буде ні диких, розумних гулей, Менні розповість Кур'єру, що банда Джесапа попрямувала у Боулдер-Сіті, і дасть записку, яка може бути
RingRing
пред'явлена Франтв якості одного з доказів злочинів Бенні. Записка зберігається у снайпера при собі і в термінале в його кімнаті і може бути викрадена у нього без допомоги в ситуації з гулями.

Якщо Кур'єр — переконаний холостяк, то Менні розповість про Великих Ханів і Бенні відразу, але потім все-таки попросить позбутися гулей.

Поява Редагувати

Менні Варгас з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі