FANDOM

Gametitle-FNV

Медична клініка Нью-Вегаса (англ. New Vegas medical clinic) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Медичний заклад, заснований організацією «Послідовники Апокаліпсису під проводом доктора Усанаги.

Окрім звичайного лікування і очищення від радіації, в клініці можна придбати медичні препарати та інструменти. Також Кур'єр може встановити різні Імплантати Fallout: New Vegas: підвищують навички SPECIAL (коштує 4000 кришок кожен); збільшує поріг утрати (8000 кришок), а також імплантат, що дає здатність до повільної регенерації (12000 кришок). Кожен імплантат ставиться тільки в однині. Якщо у Кур'єра інтелект менше 4, то можна отримати імплантат інтелекту зі знижкою, за 3000. (Якщо домовитися про знижку, але відмовитися від покупки, то при наступному розмові з доктором не буде можливості встановити імплантат інтелекту).

Розташування Редагувати

Розташована в Іст-Вегасі, на схід Нью-Вегаса, в північно-східній частині пустки Мохаве, недалеко від східних воріт компанії «Червоний караван».

План клініки Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Медична клініка Нью-Вегаса/План локації

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Медична клініка Нью-Вегаса з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

Якщо в супутниках Рекс, він може «застрягти» в двері на виході з клініки. Лікується повторним входом/виходом в клініку або через консоль (prid 0010d8df і moveto.player).