FANDOM

Gametitle-FO3.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FOS.png

« Ласкаво просимо в Мегатонну, бомба абсолютно безпечна. Слово даємо. »

Помічник Велд

Мегатонна (англ. Megaton) — локація Fallout 3.

Опис Редагувати

Велике місто, центром якого є не вибухнувша атомна бомба, що лежить в калюжі радіоактивної води на дні кратера. На його схилах і збудовані будинки поселення. По периметру місто обнесений високою стіною, зібраної з старих обшивок літаків, і тому являє собою відносно безпечне і заможне місце.

Гордість Мегатонни — водоочисна станція, що забезпечує місто, придатною для пиття але з невеликою домішкою радіації водою (а доктора — надійним потоком клієнтів, періодично бажають вивести радіацію).

Ворота Мегатонни, що гостинно відкриваються перед усіма мирними відвідувачами охороняють снайпер Стокгольм і робот-протектрон Помічник Велд. Біля міста регулярно з'являються караванники з товарами.

Історія Редагувати

За словами Маньї Варгас, при падінні літака утворився кратер, в якому вціліла не вибухнувша атомна бомба. Утворений кратер переховував від піщаних бур тоді перших поселенців, які сподівалися потрапити в Сховище 101. Вже тоді серед них зародився культ поклоніння бомбі. Серед перших поселенців був дід Маньї. Надалі, кратер став стоянкою поселенців і волоцюг, які поверталися і приносили речі на обмін.

До моменту народження батька Маньї в кратері бурхливо велася торгівля: утворився великий ринок, який охоронявся від нальотчиків і супермутантів. Батько Маньї розбагатів на торгівлі і переконав поселенців в будівництві захисних стін від нападів. Деякі з будівельників хотіли позбутися від атомної бомби в центрі кратера, але люди Церкви Атома висловилися проти і більшість не хотіла її чіпати.

Разом з кількома городянами і торговцями батько Маньї влаштовує експедицію на один з найближчих аеропортів (вона називає його повітряною станцією) в парі миль від стоянки, де городяни стали добувати матеріали для зведення стін і переправляти їх на стоянці в кратері. Це тривало протягом кількох місяців, поки матеріали з аеропорту не закінчилися. Побудовані укріплення дозволили уникати піщаних бур і краще оборонятися при нападах нальотчиків. Ман'я не уточнює, коли остаточно звелись укріплення, але можна сказати, що за кілька десятків років до її народження у кратері вже створилася торгова громада з охороною.

У 2241 році під час чергової рейдерської атаки 14-річний Колін Моріарті успадкував багатство, коли його батько був убитий грабіжниками. Першим кроком Коліна було спорудження паркану навколо Мегатонни, який пізніше був завершений. З тих пір мешканці Мегатонни дивилися на Коліна як благодійника, незважаючи на те, що він вже заправляв зі свого салуна наркотиками, алкоголем, дівчатами та іграми.[1]

Файл:Exhibit B. png

В тому ж році через деякий час дослідницька група з жителів Сховища 101 в особі Агнес Тейлор, Льюїса, Маккея і Енн Палмер під проводом групи приходить з Спрингвейла і вперше виходить на контакт з мешканцями містечка. Спочатку налаштовані скептично після атак рейдерів жителі неохоче дивилися на групу, але потім радо прийняли вихідців зі сховища, розповівши їм подробиці життя і небезпеки Столичного Пустища. Після тривалого перебування 10 лютого група вирішує покинути місто і повернутися в Сховище 101, залишаючи при цьому в місті Агнес Тейлор і Льюїса для подальшого здійснення збору інформації і присутності в Мегатонні в ролі представників мешканців Сховища 101, чекаючи подальшого команди повернення в сховище. Дослідники зняли знімок укріплень.[2] Відомо, що у подальшому з міста до сховища дісталася тільки Агнес.

В черговий раз в 2260-их роках була здійснена рейдерська атака. Підоспілий до цього моменту Біллі Кріл з врятувався з іншого селища Меггі, куди вже рейдери добралися, почали допомагати відбиватися місцевим жителям від атак. Йому дали будинок поселенця, застреленого під час нападу.[3]

Суспільство Редагувати

Але навіть спорудження укріплень та будівель не дозволяє селитися великій кількості людей. Більшість мешканців міста живуть у общинному будинку і, за словами Маньї, не є повноцінними громадянами міста. Самі ж городяни мають власні будинки і намагаються наглядати за чужинцями і розпізнати в них шпигунів рейдерів.

Напад на будь-якого жителя Мегатонни робить ворожими всіх жителів міста, однак до вбивства сидить за ворітьми жебраки води, Міккі, жителі ставляться байдуже.

Мешканці Редагувати

В 2277 році Редагувати

Інші Редагувати

Також в грі є згадки про батька Маньї Варгас; про дружину Лукаса Сіммса, вбитого попереднього хазяїна будинку Біллі Крила; попередника сповідника Кромвеля і двох втекли з Притулку 101 — юнака і дівчини.

Будівлі Редагувати

Руїни Мегатонни Редагувати

По ходу проходження квесту «Сила Атома», за завданням містера Берка Самотній Подорожній може підірвати головну пам'ятку Мегатонни — нездетоновану атомну бомбу, тим самим «поєднавши» культ Дітей Атома з їх ідолом. В такому випадку, від Мегатонни залишаться одні радіоактивні руїни, а єдиними відомими вцілілими виявляться Мойра Браун, яка в цей час проводила дослідження за межами поселення, і найманець Джеріко, якщо взяти його у напарники[4].

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

FalloutShelterAppleStoreLogo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Shelter и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.
FalloutShelterAppleStoreLogo.pngКінець інформації, заснованої на даних Fallout Shelter.

Поява Редагувати

Мегатонна з'являється у Fallout 3 та згадується у Fallout: New Vegas, Fallout 4 та Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Примітки Редагувати

  2. Термінал доглядача.
  4. У японській версії гри така можливість вирізана у зв'язку з зовнішньою схожістю небибухнувшої атомної бомби з бомбою «Товстун», скинутої на Нагасакі.

Мегатонна

Випадкова вікі