FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Маєток Блекголл — двоповерховий довоєнний особняк у парку Пойнт-Лукаут.

ІсторіяРедагувати

Про історію особняка можна дізнатися з розповідей нинішнього господаря Овдія. Його предки переїхали в Пойнт-Лукаут за багато поколінь до Великої війни і стали жити в маєтку. Господар продовжує сімейні традиції і досі живе в маєтку, незважаючи на напади болотних жителів (слід нападу можна виявити на другому поверсі — в одній з дверей вибита дірка).

« «Йому сотні років, але воно все ще міцно тримається. Перед тобою — відмінний зразок вікторіанської архітектури»

— Овдій Блекголл

УсерединіРедагувати

Будівля має 2 поверхи, а також замаскований вхід в підвал (в нього можна потрапити тільки якщо в ході квесту Темна сторона Блекголла віддати книгу Авдию). Особняк досить добре зберігся, проте справляє враження більше занедбаного будинку, ніж жилого — на стінах тріщини, всюди коріння рослин.

Цікаві знахідкиРедагувати

У замкненому сейфі в північній спальні на другому поверсі можна знайти випадковий лут (патрони, хімія, зброю, стелс-бій). На другому поверсі також можна знайти 5 петард, а в підвалі — лопату.

ПідвалРедагувати

Після того як віддати Кривбекни Авдию, то двері у підвал виявиться доступна і, незважаючи на протести господаря, можна піти за ним. Він пройде вглиб підвалу і підійде до якогось подобою ритуального столу, на якому лежить обезголовлений труп костореза. Овдій сяде на коліна і буде вимовляти молитви (якусь подобу окультного ритуалу). По самому підвалу розставлені кістяні тотеми і розкидані скелети.

КвестиРедагувати

ПояваРедагувати

Маєток Блекголл з'являється тільки в додаток до Fallout 3Point Lookout.

Галерея Редагувати