FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Культісти з Будинку в кратері отримують світло для роботи маяка використовуючи для цього сяйво світного. »

— Опис в Survival Guide стор. 334

Маяк Кингспорта (англ. Kingsport Lighthouse) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація знаходиться південніше кратера Кингспорта, на узбережжі затоки Массачусетс, і добре помітна здалеку. Являє собою берегової навігаційний маяк з 2-поверховим житловим будинком, розташовані на кручі, і причал з сараєм. Охороняється Дітьми Атома, спочатку агресивними до Героя і добре озброєними (в основному гамма-гарматами). На підходах до маяка встановлені міни, ядерна міна і лазерні пастки.

У будинку на сходах на 2-й поверх стоїть лазерна пастка. На 1-му поверсі будинку і освітлювальної камері маяка, замкнені на засув, лежать тіла торговців. Там же, в освітлювальній камері маяка, що знаходиться світиться гуль, яку використовують в якості джерела світла. Для підгодовування гуля використовують тіла торговців, які мали нещастя зайти на вогник.

Історія Редагувати

До того, як прийшли Діти Атома, про маяку ніякої інформації не збереглося.

Діти Атома були направлені сюди з Кратера, щоб активізувати маяк з допомогою світлових гулей. Таким чином вони хотіли привернути віруючих, які зможуть помолитися біля вежі, а потім продовжити паломництво до Кратера. Єретиків, які відмовлялися прийняти нову віру, убивали, а потім згодовували гулям освітлювальної камері маяка.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • На низькому рівні відвідування локації не рекомендується.
  • Можлива організація поселення минитменов після зачистки території.
  • Багато землі під посадку, доступ до води, підступи захищені природними бар'єрами у вигляді скельних утворень. При великому бажанні можливо розвинути локацію до поселення значних розмірів.
  • З вершини маяка можна потренуватися у стрільбі з далекобійного зброї на великі відстані (по мешканцям кратера Кингспорта).

Баги Редагувати

  • Якщо відкрити засув двері освітлювальної камери маяка і саму двері, то при наступному відвідуванні локації може виявитися, що двері все ще відкрита, а ось засув знову опущений і з ним неможливо як-небудь взаємодіяти. Пройти крізь засув також не можна, але, якщо постаратися, можна перестрибнути через нього, щоб зайти всередину.

Галерея Редагувати