FANDOM

Gametitle-FO4

Массачусетський центр переливання крові (англ. Greater Mass blood clinic) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Напівзруйноване двоповерхова будівля з проваленою у багатьох місцях дахом, яке до війни було центром переливання крові, що ясно з назви. Центр обслуговував, брав аналізи і брав донорську кров у гарнізону Форт-Хагена.

Після війни центр, мабуть, населяли Сміттярі: на даху є столик та стільці, пара матраців, на одному з них труп сміттяра, труп другого перед замкненими дверима на вулиці. На момент появи Вцілілий всередині і біля будівлі мешкають дутни і гнус.

На першому поверсі можна вільно потрапити до приймальні. В оглядовий можна потрапити через проломи в підлозі другого поверху або відкривши блакитну двері (замкнена на складний замок, але можна відкрити ключем). На підлозі валяється Схованка з кришками. У терміналі оглядового (легкого рівня) можна дізнатися від криївці з препаратами в охолоджувальному приміщенні в підвалі. Поруч з терміналом на столі аптечка першої допомоги. На підлозі біля ліжка зі скелетом лежить 10-мм автоматичний пістолет.

На другому поверсі лабораторія, двері в яку відкривається тільки з терміналу поряд. В лабораторії складний сейф (можна відкрити з терміналу поряд або ключем від клініки переливання крові), хімлабораторія, аптечка першої допомоги, термінал лабораторії легкого рівня (з нього можна відкрити сейф) і Массачусетський хірургічний журнал на столі. За дверима два холодильника переливання крові з пакетами крові та медпрепаратами.

У підвалі калюжа і радіоактивні бочки, зліва полиці з різним мотлохом і помаранчевий скринька для інструментів. Далі — лабораторія, на столі третій ключ від клініки переливання крові, мікроскоп, короткий ін'єкційний карабін. Велика кнопка на стіні відкриває магнітний замок на дверях в охолоджувальне приміщення. Там безліч холодильників для зберігання крові з різними медпрепаратами та пакетами крові. В одному з холодильників на нижній полиці схованку з препаратами, замкнений на легкий замок. В кутку зелений армійський скриня з боєприпасами та зброєю.

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • В підвалі знаходиться камера зберігання крові. Недалеко від входу в неї знаходиться надзвичайно небезпечний заражений гнус.
  • На одному з шаф першого поверху можна виявити хлопающую механічну мавпочку.
  • На другому поверсі є закрита лабораторія. Відкрити замок можна, скориставшись терміналом зліва від дверей.
  • Трохи південніше розташовані три склади бази Форт-Хаген (орієнтир — трейлер з армійським броньовиком) В одному з них 4 станції обслуговування броні і комплект Силовий броні випадкової комплектності і марки.
  • В підвалі може зустрітися легендарний дутень.
  • Якщо вийти на міст від Паркування Лін-бенкет то можна знайти 3-х мертвих сміттярів, у одного з них буде записка до Біллі, де вказується схованку з коротким бойовим карабіном в Массачусетському центрі переливання крові, з'являється позначка на карті в Піп-бій і квест в розділі Різне — Массачусетський центр переливання крові — забрати предмет. Карабін знаходиться на другому поверсі в столі.

Поява Редагувати

Массачусетський центр переливання крові з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Якщо прочитати звіти по аналізах крові в терміналі оглядового, то там буде аналіз генерала Джорджа Мартіна, яким рекомендують скинути вагу, так як у нього високий ризик діабету. Це можлива відсилання до Джорджу Реймонду Річарду Мартіну, відомому автору серії книг «Пісня Льоду і Вогню», екранізованої у вигляді серіалу «Гра престолів».

Галерея Редагувати