FANDOM

Gametitle-FO3 TP
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Марі.

« Малятко Марі мирно сопе в своїй колисці. Дроти тягнуться до медичних моніторів, ліжечко закрита захисною кришкою. »

— Опис в грі

Марі (англ. Marie) — персонаж The Pitt, доповнення до Fallout 3; дочка Ашура Сандри, що володіє природним імунітетом до ІТВ.

Опис Редагувати

Милою, невинної і незвично тихим Марі менше року і вона абсолютно здорова. Нащадок Ашура і Сандри, вона зачата після того, як Сандра створила лабораторію в крилі палацу Ашура. Як двоє з найбільш освічених людей у Пітте, вони провели довгі години разом. З часом вони стали щиро піклуватися один про одного, і безпечне народження дитини вважає не чим іншим, як дивом, і збираються використовувати його на благо свого міста[1].

Марі володіє вродженим імунітетом до ІТВ, що дає надію рабам Пітта на зцілення. Ашур і Сандра стверджують, що ліки створюється повільно тому, що вони бояться за здоров'я Марі.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Марі — єдиний немовля, що з'являється в Fallout 3.
  • Поміщена в інвентар Самотнього Подорожнього Марі технічно є предметом з відповідною іконкою в Піп-бій і має назву «дитина»; поза інвентарю вона виглядає як пошкоджений садовий гном, але побачити це в грі, не користуючись консоллю, неможливо.
  • Якщо в колисці Марі немовля відсутній, то в терміналі Сандри, призначеному для стеження за здоров'ям дівчинки, під пунктом меню «Стан немовляти» з'являється напис: «Відсутня. Покладіть немовляти і спробуйте знову».

Поява Редагувати

Марі з'являється тільки у доповненні до Fallout 3The Pitt.

За лаштунками Редагувати

В оригінальній грі поєднання Marie (ім'я дитини) і the cure (рос. ліки) утворює відсилання до Марії Кюрі (англ. Marie Curie) — жінці-вченому, що займалася вивченням радіоактивності.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Макгаффины