FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем прізвище або прізвищем Варгас.

« Я можу тобі розповісти все, що захочеш, сонечко. Історія Мегатонни ні для кого не секрет. »

— Манья

Манья Варгас[1] (англ. Manya Vargas) — персонаж Fallout 3, мешканка Мегатонни, дружина Натана.

Опис Редагувати

Манья народилася в Мегатонне. В одному з супроводів каравану вона зустрічає Натана, за якого пізніше виходить заміж і назавжди поселяється в одному з будинків міста разом з ним.

Манья Варгас народилася в Мегатонне в 2213 ріку. Раніше була мародером, розчищаючи завали як і її батько, потім стала караванщиком як і він. За 30 років[не підтверджено 889 днів] спільного життя сім'я накопичила достатньо коштів, щоб залишити колишні заняття і спокійно зустріти старість.

Зовні мила, Манья не показує, що вона — свідок усіх страждань, які трапляються на Пустки. Вона дуже мудра і добре обізнана — дві риси, які дозволяють їй продовжувати жити і процвітати в Мегатонне[2].

Найдовше живе в місті, тому може розповісти про нього набагато більше інших жителів. Вважає, що шпигуна рейдерів, опинившись в Мегатонне, за кілометр побачить. Іронічно висловлюється про своє «божевільному» дружині і постійно стурбована його пошуками, навіть якщо сидить з ним за одним столом.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Одяг поселенця Пусток Ключ від дому Натана і Маньї Вухо*

* Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Манью.

Квести Редагувати

Штучна Людинабудинку Натана і Маньї знаходиться один з голодисків Штучного Людини. Про саму голозапись можна Манью, таким чином виявивши причастя Маньї до Залізниці.

Примітки Редагувати

  • Манья буде єдиним мешканцем міста, який розповість Самотньому Подорожньому про історію Мегатонни від моменту до і після виникнення міста.
  • Якщо Натан помре, Манья перестане вступати з Самотнім Подорожнім в діалог, промовляючи лише одну фразу: «Мені дуже шкода. Я задумалася про Натане. Тут так тихо з тих пір, як його не стало...» Але це не завадить їй іноді питати протагоніста: «Не зустрічався тобі Натан?»
  • У разі смерті Біллі Кріла Манья і Натан стануть прийомними батьками для Меггі.
  • У разі смерті шерифа Лукаса Сіммса або Коліна Моріарті при розмові з Маньей відкриються додаткові рядка в діалозі про те, хто в місті за головного. При смерті обох персонажів вона скаже, що тепер не знає, що чекає місто і опасает нападів грабіжників.
  • В офіційному керівництві стверджується, що ініціатором і фінансистом зведення міських стін є не батько Маньї, а Колін Моріарті[2].
  • За словами Маньї Братство Сталі раніше охороняло Мегатонну від рейдерів, причому досить ефективно[3].

Поява Редагувати

Манья з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. Прізвище по чоловікові.
  2. 2,0 2,1 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 83.
  3. «Але мені шкода, що для Братства Сталі прийшли важкі часи. Ось вже хто охороняв нас від усіх цих поганців.» (орфографію збережено)