FANDOM

Gametitle-FO2

Майрон (англ. Myron) — персонаж Fallout 2.

Опис Редагувати

Це обдарований хімік-самоучка з Нью-Ріно, який створив на замовлення родини Мордино унікальний наркотик гвинт. Майрону від сімнадцяти до двадцяти років. Він може виготовляти медичні препарати (а також без необхідності споживає стимулятори і наркотики, якщо вони виявляються в його спорядженні). Суттєві недоліки Майрона — його повна непридатність в бою (низький рівень здоров'я і боягузтво) і настирливе підкреслення важливості своєї персони. У процесі гри, з отриманням нових якостей цей недолік виправляється. Може бути важливий для проходження квесту по отриманню протиотрути від гвинта (якщо у Обраного слабкий навичка «Лікар»).

Якщо найняти Майрона, то він може робити ліки для всієї команди: стимулятори (квітка брока, корінь зандер і порожній шприц), суперстимуляторы (стимулятор, фрукт і ядер-кола), а також протиотрути з скорпионьих хвостів.

Приблизно в 2242 ріку Майрон загине від ножа гвинт-наркомана, і з часом все забудуть ім'я винахідника гвинта.

Місцезнаходження Редагувати

Знаходиться в Стайнях, недалеко від Нью-Ріно. Сім'я Мордино, що контролює виробництво гвинта, тримає Майрона практично в рабстві (втім, він цим положенням не дуже переймається, отримуючи у своє розпорядження лабораторію, повій і готівку).

Особливості Редагувати

  • Майрон — один з небагатьох персонажів, хто в Fallout 2 має «розмовляючу голову».
  • У Майрона кепський характер: якщо Обраний — дівчина, то він буде до неї чіплятися. Якщо в Обраного є дружина, буде просити «махнутися» дружинами.
  • Майрон — расист, він негативно ставиться до Маркусу Ленні.
  • Краще всього озброїти Майрона енергетичних пістолетом.
  • Вбивство Майрона зараховується за вбивство дитини, що приведе до отримання титулу репутації «Дітовбивця». Однак, якщо витягти з нього мозок на базі Сьєрра, то детоубийцей Обраний не стане.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Сорочка, штани, червоні кеди Пістолет-ін'єктор Боєприпаси для ін'єктора — 30 шт.
Гвинт — 2 шт.
Презерватив — 2 шт.
Порожній шприц
Стимулятор — 6 шт.
Суперстимулятор — 4 шт.
54 $

Характеристики Редагувати

Шаблон:Включення характеристик

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Майрон з'являється тільки у Fallout 2.

Примітки Редагувати

  1. Chris Avellone — General Design Questions, Part 1 (п. п. 4а і 5)
  2. У скрипті стоїть відмітка розробника, що ця гілка діалогу призначена для передбачуваного доповнення Fallout 2.

Шаблон:Navbox Напарники Fallout 2