Fandom

Архіви Fallout

Майданчик відпочинку біля станції 7

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FNV LR.png

Майданчик відпочинку біля станції 7 (англ. Junction 7 Rest Stop) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Зона відпочинку перехрестя 7 являла собою рекреаційний комплекс, в який входили 3 будови та стоянка для автомашин.

В будові № 1 раніше був ресторан. Зараз воно являє собою частково збіглу в землю двоповерхову будівлю, в якій відсутні вікна та двері. На першому поверсі можна знайти труп міченого. На другому поверсі знаходиться ліжко з лежачим на ній скелетом, скриня з різним дріб'язком, перевернута книжкова полиця. У будівлі відсутній дах.

Будівля № 2, що стоїть праворуч, зруйнована повністю. Від неї залишилися лише фрагменти стін. З'ясувати призначення цієї будівлі не представляється можливим.

Будівля № 3 раніше була баром, в якому відвідувачам відпускали в розлив лікери, вина, пиво та продавали попкорн. Зараз це похилена, зруйнована будівля, в якій відсутній другий поверх і дах. На першому поверсі є патронний верстак, картотечна шафа та зламаний холодильник. На руїнах другого поверху є аптечка, спортивна сумка та дві металевих скриньки з різним майном. За будинком лежать дві армійських скриньки. Стоянка для автотранспорту відсутня. Над зоною відпочинку колись проходила автомобільна Верхня дорога.

Мешканці Редагувати

По всій території колишньої зони відпочинку бродять три туннельщика та два кігтя смерті.

Цінні знахідки Редагувати

Поява Редагувати

Майданчик відпочинку біля станції 7 з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі