FANDOM

Gametitle-FO3

«Магазин на кратері» (англ. Craterside Supply) — локація Fallout 3, магазин в Мегатонні.

Опис Редагувати

Знаходиться на західному схилі кратера, відразу за водоочисної станцією (якщо рухатися від входу в Мегатонну). Добре помітний з поставленою на дах кабіні літака і вивісці SUPPLY.

«Магазином на кратері» володіє Мойра Браун, яка відкриває його в 8:00 ранку (в інший час двері замкнені на дуже складний замок). Жителі направляють сюди Самотнього Подорожнього за зброєю і товарами для дому. Оновлення асортименту магазину відбувається по понеділках і четвергах. У магазині є верстак з лежачою на нім кришко-міною. Магазин охороняє найманець, який зазвичай повідомляє, що стежить за відвідувачем.

Перший поверх Редагувати

Уздовж правого від входу боку розташований торговий прилавок, відразу за ним — обідній круглий столик і термінал, заблокований дуже легким паролем, у ньому можна знайти питання, які цікавлять Мойру. З лівого боку, поруч з верстатом, притулившись до стіни, стоїть охоронець. В кінці магазину знаходяться шафи, стійки і полиці з різними речами, в тому числі, кількома упаковками цукрових бомб.

Приміщення з ліжком за сходами, що ведуть на другий поверх, належить охоронцеві магазину.

Блакитний комбінезон, підвішений на стіні, здається дуже схожим на той, який Обраний отримав у Fallout 2. Можна стати його власником, погодившись розповісти про життя в Сховищі 101, або просто купивши.

Другий поверх Редагувати

Вгорі над спальнею найманця знаходиться невелика вітальня зі зламаним диваном і стелажем з дерев'яними та металевими ящиками. Такі ящики можна знайти праворуч від сходів — за проходом на галерею. У центральній її частині встановлений металевий стелаж з пошкодженими книгами, а в дальньому кінці галереї Мойра влаштувала собі невеличку особисту зону з кутовим письмовим столом (складний замок), кріслом, металевим ліжком і шафою.

Знахідки Редагувати

  • Більшість знахідок можна тільки вкрасти з втратою карми.
  • Загальна номінальна вартість товарів вагою 88,5 фунтів становить 401 кришку (без урахування вмісту контейнерів).

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в «Магазині на кратері»

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

«Магазин на Кратері» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати