FANDOM

Gametitle-FO4

Лінн-Вудс (англ. Lynn Woods) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Знаходиться в північній частині Співдружності, приблизно на рівній відстані на захід від олійниці і психлікарні «Парсонс».

Являє собою пограбоване на момент появи Вижив поселення. В селищі є три дерев'яні споруди та кам'яна вежа на пагорбі. Між будівлями прокладені дерев'яні містки, навпаки самих споруд знаходиться палаюча купа сміття. З півночі на південь через поселення йде протоптана доріжка.

Після взяття книги або спроби відкрити скриню з'являється група рейдерів-вбивць. Після сходження на вежу — ще одна група рейдерів з рейдером-босом. На самій вежі можна ввімкнути сирену, в результаті чого вдається ватажок пазурів смерті і звичайний кіготь смерті, або легендарний ватажок пазурів смерті і ватажок пазурів смерті. При зустрічі з рейдерами почнеться битва між грабіжниками та істотами.

Мешканці Редагувати

Рейдери і кігті смерті з'являються при активації деяких предметів Вижив.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Строго на північ від поселення (приблизно на однаковій відстані між Лінн-Вудс і олійниця) розташоване місце випадкових зустрічей.

Поява Редагувати

Лінн-Вудс з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon В реальному світі Лінн-Вудс був заснований в 1881 році в штаті Массачусетс. Являє собою муніципальний парк, де на своїй самій найвищій точці має кам'яну вежу, збудовану в 1936 році.

Галерея Редагувати