FANDOM

Gametitle-FO3

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Лінда або прізвищем Сміт.

« — Ей, привіт! Ласкаво просимо в Андейл, переможця у змаганнях на кращий містечко в Сполучених Штатах!
— найкраще місто в Штатах? А скільки міст бере участь у змаганнях?
— Ну... Я не знаю точно. Але ми краще, хіба це не важливо? Не Спрінгфілд. Не Роквілл. Ми. Так що, як я й кажу, ласкаво просимо в Андейл. Чим Сміти можуть тобі допомогти?
»

— Лінда і Самотній Подорожній при зустрічі

Лінда Сміт (англ. Linda Smith) — персонаж Fallout 3, житель Андейла.

Опис Редагувати

Домогосподарка, яка категорично проти спілкування з незнайомцями. Сім'я Сміт здається трохи дивною, але досить згуртованою. Її чоловік Джек - глава Андейла, і він знає, що найкращий маленький місто в Америці тут, де його дружина Лінда пече смачні м'ясні пироги![1]

На перший погляд порядна й доброзичлива жінка на самому насправді є канібалом, яка готує їжу з людей для жителів міста. Вона одружена Джеком Смітом, у них є син Джуніор.

Квести Редагувати

Наш маленький секрет • Якщо порозумітися з мешканцями Андейла, Лінда буде щоранку готувати і віддавати Самотньому Подорожньому пиріг з дивного м'яса. Видача буде проводиться тільки вранці, в інший час отримати пиріг не вийде.

« Джек сказав, що у тебе залишився пиріг?
— Ой, вибач. Я тобі останній віддала! Повертайся завтра, я ще напечу!
»

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Довоєнна весняна одяг Бойовий ніж Дивне м'ясо Палець*

*Якщо є здатність «Законник»

Примітки Редагувати

  • Після завершення розмови з Самотнім Подорожнім Лінда може сказати: «Чекаю не дочекаюся, коли зроблю з тебе обід» і тим самим видасть себе, повідомивши, що готує їжу з людей.
  • При подальшій розмові Подорожній міг би запитати про «прощання» Лінди, на що вона легковажно відповість:

« — Ой! От я дурна, хотіла сказати «приготувати для тебе обід». Ось адже обмовилася! Ха-ха! Ну, мені пора, поки! »

— Відмовка Лінди

Поява Редагувати

Лінда Сміт з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати