FANDOM

Gametitle-FNV DM
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші лікарні.

Лікарня (англ. Medical District) — локація Dead Money, доповненні до Fallout: New Vegas.

Розташування Редагувати

Лікарня знаходиться в західній частині Вілли. Вона містить багато пасток і людей-привидів.

Місцезнаходження динаміків Редагувати

В цій локації знаходяться декілька динаміків, які при наближенні до них змушують нашийник видавати звуковий сигнал, і в кінці кінців підривають його, якщо носій не відійде від них.

  • Перший такий динамік знаходиться прямо від входу, одразу за другим прорізом першої арки. Існує попереджувала графіті, намальоване на стіні під ним.
  • Другий динамік знаходиться на північ від другого двору, високо на стіні над аркою з написом «Boom», намальованою на ній червоним кольором.
  • Третій динамік дуже легко знайти на виході з лікарні, на другому поверсі одного із будинків. Динамік перебуватиме через двір, на стіні біля входу в пошкоджене будівлю. Якщо обійти двір з протилежного боку, через зруйновані будівлі, то можна легко знищити динамік, перш ніж вибухне нашийник Кур'єра.

Будівлі Редагувати

На території лікарні перебуває клініка Вілли, над входом якої важить неонова вивіска.

Пов'язані квести Редагувати

«Знайти нашийник 12: Крістін»

Цінні знахідки Редагувати

Перед входом в клініку потрібно зайти в праве будівля, піднятися на другий поверх, забрати 6 бубей перейти по навісу в сусідню будівлю, забрати короля треф і пройти повз плити на поверх вище. Схованку Діна знаходиться зліва від дверей, на даху. 7 треф знаходиться на кріслі в колишньому магазині з манекенами недалеко від входу в клініку.

Поява Редагувати

Дана лікарня з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasDead Money.

Галерея Редагувати