FANDOM

Gametitle-FO4Gametitle-FO4 AUT

Лігво Механіста (англ. The Mechanist's lair) — локація Automatron, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Лігво знаходиться на північний захід від Підготовчої школи Східного Бостона. Вхід всередину через будівля, недалеко від закусочної Друмлин біля мосту. Вантажний ліфт всередині будівлі (вхід у двері під назвою «Гараж») довезе гравця безпосередньо до головного терміналу.

Спочатку потрапити всередину можна тільки в процесі проходження квесту через будівлю офісу продажів і обслуговування «РобКо». Після завершення квесту доступно в якості поселення.

До Великої війни тут містився секретний завод спільного проекту Армії США і корпорації РобКо Індастріз.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Наведення порядку Вижив доведеться остаточно розібратися з Механистом.

Примітки Редагувати

  • У головному залі під лого Механиста можна розглянути запис Robotics Technology Facility United States of America.
  • На одній із стін є плакат з випуском журналу «Незламні» Who can stop the Unstoppable Grog-na-Rok? з написом Незламні перевищено Механистом.

Під час проходження можна знайти зал з конвеєром на стелі який переміщує вже готових роботів. Їх можна відстрілювати в режимі VATS що в свою чергу принесе досвід , корисний мотлох , ядерні блоки. Також часто (в залежності від рівня протагоніста ) на цьому конвеєрі можна зустріти легендарних супротивників. Всього роботів близько 25 штук. Після відстрілу всіх конвеєр з високою ймовірністю упустить легендарного робота.

Поява Редагувати

Лігво Механіста з'являється тільки у доповненні до Fallout 4Automatron.

Галерея Редагувати