FANDOM

Gametitle-FOT

Лігво Калькулятора (англ. Calculator's Lair) — локація Fallout Tactics.

Опис Редагувати

Це нижній, найбільш захищений рівень Сховища 0. Варто зазначити, що розміри підземелля (скельної печери) істотно перевищують розміри споруди. Це може свідчити про те, що:

  • «зайве» простір було підготовлено під резервне обладнання, яке так ніколи і не було встановлено;
  • у зв'язку з гострою нестачею ресурсів, роботи почали розбирати Сховище зсередини.

Характеристика місії Редагувати

Противники: на цьому рівні Сховища 0 перебувають 34 робота, в тому числі 24 андроїда 10 турелей.

Потенційним союзником є кіборг з мозком генерала Барнаки, проте спочатку він теж ворожий.

На озброєнні роботів знаходяться: 4 кулемети «Віндікатор», 6 плазмових і 3 лазерних гвинтівки, 5 реактивних протитанкових гранатометів і 1 гвинтівка Гауса.

Мети і завдання місії Редагувати

Незважаючи на те, що Піп-Бой не вказує яку-небудь мету місії, завдання Воїна — зупинити Калькулятора. Зробити це можна трьома способами:

  • знищити Калькулятор (розстріляти, підірвати, або дочекатися закінчення часу таймера);
  • умовити генерала Барнаки пожертвувати мозок Калькулятору (попередньо добившись його нейтральності його допомогою кулона або листа);
  • пожертвувати Калькулятору мозок самого Воїна, увійшовши в установку з отримання мозку поряд з Калькулятором.

Вибраний варіант впливає на кінцівку гри.

Примітки Редагувати

Для того, щоб розкрити систему захисту Калькулятора, необхідно знищити судини, в яких знаходяться мізки людей, підключених до нього[1]. За пряме вбивство кожного мозку знижується карма, проте погіршення репутації можна уникнути, знищуючи мізки «опосередковано»:

  • можна встановити і підірвати поруч з мозком заряд вибухівки (пластит, динаміт, радіокерований фугас);
  • можна встановити поряд з мозком міну і потім розстріляти її з безпечної відстані з високоточного та далекобійного зброї (лазерної або снайперської гвинтівки).

Кожен мозок перед загибеллю вимовляє фразу, щоб її почути, можна кілька разів вдарити по резервуару кулаком.

Поява Редагувати

Лігво Калькулятора з'являється тільки у Fallout Tactics.

Примітки Редагувати

  1. Є можливість знищити Калькулятора без знищення мізків — для цього, не заходячи в приміщення, де він знаходиться, необхідно розстріляти суперкомп'ютер з далекобійного зброї (снайперської або гаусса-гвинтівки) або ракетами (в останньому випадку, витрата боєприпасів досить значний).

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics

Випадкова вікі