FANDOM

Gametitle-FO4

« Деякі заповзятливі психи зібрали тут безліч іржавих кораблів, доків і уламків щоб перетворити корабельне кладовищі у фортецю і одночасно на кладовище для жителів Пустища. Порочність цього видовища жахлива. »

— Опис у Survival Guide ст. 336[1]

Либерталія (англ. Libertalia) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Величезне кладовище кораблів яке розташоване на північному сході узбережжя Співдружності, південніше Верфі Наханта і північний схід поселення Нордхаген-Біч.

Планування Редагувати

Невелика піратська республіка колишніх мінітменів, а в даний час рейдерів під проводом Провіда (в минулому Джеймса Уайра). Являє собою кілька напівзатоплених катерів, химерним чином сполучених містками. Судячи з відсутності виробництва і економіки, існує виключно за рахунок набігів. Перед основним кораблем знаходиться плавуча платформа, де лежить купа трупів торговців, поселенців, і навіть мінітменів. В капітанській рубці є особистий термінал Джеймса Уайра, в якому розповідається, як мінітмени Співдружності стали рейдерами.

На основному (великому) кораблі, в надбудові на третьому рівні є червоне крісло і столик на якому лежить 8-й випуск журналу Керівництво по таємним операціям США — «Кущі, коробки і бджолині вулики. Спецвипуск по камуфляжу». Нагорі сходів, що ведуть на дах головного корабля, Вцілілого атакує рейдер-бос у силовий броні. Відсутність простору для маневру і така, що добре прострілюється територія роблять Ліберталію непростим місцем при зачистці від рейдерів. Підходи зі сторони Нордхаген-Біч заміновані.

Передісторія Редагувати

Кілька ініціативних психів на місці кладовища кораблів спорудили з уламків і залишків кораблів якусь подобу надводної фортеці [1]. Надалі його заселили болотники. У травні 2282 року в Ліберталію прийшла група колишніх мінітменів очолюваних Джеймсом Уайром які дезертирували після смерті генерала Беккера. Цей загін очистив від Болотников цю корабельну фортецю[2]. Спочатку вони намагалися надавати послуги охорони різним поселенцям і караванників в обмін на кришки і продукти харчування, але цього було недостатньо і через деякий час їх запаси продовольства досягли небезпечного мінімуму [3]. Зрештою щоб не голодувати, деякі з почали здійснювати набіги на каравани, що проходили поруч. Коли це це стало відомо Джеймсу Уайру, він наказав повісити Андерсона і Вільямса, які скоїли ці напади [4].

До початку 2283 року збільшилася кількість відмов в оплаті охоронних послуг які вони надавали, а відмова найманців з Банкер-Хіллу, дати замість грошей хоч якісь продукти переповнив чашу терпіння Джеймса Уайра. В результаті від охоронних послуг вони перейшли до грабежу за прикладом рейдерів [5]. Це змусило караванників Банкер-Хілла просто платити за те, щоб група Джеймса Уайра нічого не робила. Як зазначає в квітні 2285 року Джеймс Уайр в своїх записах, тепер вони рейдери, а «генерала Беккера вивернуло б, якщо б він їх зараз бачив. Але він мертвий, а вони живі »[6].

Останнім часом синт, якому Підземка невдало створила нову особистість Гебріел а, взяв на себе керівництво рейдерами в Либерталії [7].

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

«Затримання»сінт B5-92 якому Підземка невдало створила нову особистість Гебріела через деякий час захопив керівництво над рейдерами. Вцілілий на прохання сина Шона повинен буде повернути синта в Інститут.

Примітки Редагувати

  • Не варто використовувати вибухову зброю під час пошуку журналу «Керівництво по таємним операціям США» — вибухова хвиля може жбурнути його в недоступне місце.
  • На захід від Либерталії на березі стоїть танк. Біля нього скелет солдата з бойовим карабіном і осколковою міною, поруч аптечка Перша допомога.
  • Якщо розпочато квест Затримання лідером рейдерів буде Гебріел замість Дроту.

Поява Редагувати

Либерталія з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

  1. Назва журналу «Керівництво по таємним операціям США» — «Кущі, коробки і бджолині вулики. Спецвипуск по камуфляжу» є відсиланням до третьої частини серії ігор «Metal Gear Solid», в якій головний герой Нейкед Снейк міг ховатися за кущами, відволікати ворогів за допомогою бджолиних вуликів і користуватися різними маскувальним гримом. А картонні коробки стали «візитною карткою» серії.
  2. Ліберталія -вигаданий піратський місто.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 VDSG стр. 336 [4.17] LIBERTALIA. Some enterprising nutcases have gathered a variety of rusting ships, docks, and debris and fashioned a ship’s graveyard into a stronghold. And a settler graveyard. The depravity on show here is frightful.
  2. Май 2282
  3. Листопад 2282
  4. Грудень 2282
  5. Лютий 2283
  6. Квітень 2285
  7. Квест Затримання