FANDOM

Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FO4.pngGametitle-FOT.pngGametitle-FOT2.pngGametitle-VB.pngGametitle-FOBOS.pngGametitle-FOBOS2.pngGametitle-FOX.pngGametitle-TORN.pngGametitle-LH.pngGametitle-D20.pngPenny Arcade.gifPV13.png

« Той факт, що хоч якісь люди змогли пережити війну, свідчить про їх винахідливість. Той факт, що ця війна взагалі мала місце, свідчить про їх дурість. »

— Опис в "Fallout Tactics"

Людина (англ. Human) — основна раса у всесвіту "Fallout".

Опис Редагувати

Людиною вважається більш-менш «чиста» істота без серйозних мутацій. Хоча більшість людей все ще можна називати людьми, незважаючи на зайві пальці (полидактия), зеленувату шкіру, відсутність волосяного покриву або карликовість. Думка Анклава на цей рахунок досить категорично і виражається в швидкому бажанні знищити «мутантське поріддя».

Незважаючи на існування мутантів (гулей і супермутантів, що сталися від людей), звичайні люди — все ще найбільш поширені розумні істоти на Землі.

Спосіб життя Редагувати

Після Великої війни спосіб життя людства назавжди змінився. Частина людей змогла сховатися у Сховищах, зберігши тим самим чистий генетичний код людства. Однак переважна більшість людей залишилося на поверхні, значна частина з яких загинула в перші роки після ядерних бомбардувань. Що залишилися в живих почали створювати нове, після ядерне суспільство, об'єднуючись у громади, міста, племена.

Більшість накопичених знань і технологій втрачено, і нащадки погано уявляють спосіб життя своїх предків. Багато люди здичавіли до первісних дикунів, тоді як інші, на кшталт везучих Самотнього Подорожнього, Кур'єра, жителів великих міст (маються на увазі повоєнні міста) і найбільш вдалих Сховищ, членів Братства Стали (2277 ріка) людей Анклаву, залишилися розумними людьми з досить чистими генами і великою кількістю навичок.

Різновиди Редагувати

  • Зверомаги — плем'я дикунів і канібалів, в результаті тривалого впливу підвищеного рівня радіації і невідомих токсинів отримали передається у спадок телепатичний дар, який дозволяв керувати нерозумними тваринами.
  • Ушельцы — нащадки якоїсь довоєнної організації самооборони, чиї предки пішли в укриття під землею під час початку війни. З часом з-за перебування під землею очі їх відвикли від денного світла, а для деяких «відчуття порожнечі над головою» взагалі не дозволяє виходити на зовнішній світ.
  • Псионики — істоти, що володіють певними надприродними силами.
  • Лоботомити — люди, яким була зроблена лоботомія.

Мутації Редагувати

  • Частина людей під впливом радіації перетворилася в гулей. Вони поділяються на:
    • розумних гулей — схожих на ходячі трупи людей, що зберегли розум і живуть дуже довгий час;
    • диких гулей— втратили в процесі гулификации здатність мислити і нападників на всіх, хто відрізняється від них зовні;
    • світяться гулей — настільки уражених радіацією людей, що вони самі почали світитися у темряві;
    • мічених — людей, вражених радіацією і втратили шкіру в результаті сильних вітрів Розлому.
  • Деяка кількість людей було насильно звернуто супермутантів під впливом ФЕВ на західному узбережжі або в ході експериментальної еволюційної програми на східному; також певні особистості зголосилися добровольцями.
  • Під впливом троглодитской хвороби люди можуть перетворитися в трогів.
  • Спороноси — мертві люди з Притулку 22, вкриті паразитичним грибком "Beauveria Mordicana".
  • Полідактилія — більше п'яти пальців на руках і ногах.
  • Карликовість — занадто маленький зріст.
  • Різні каліцтва мешканців Пойнт-Лукаута, що проявилися в результаті впливу радіації і інбридингу.
  • Туннельщикі — нащадки людей, які сховалися в Хоупвиле під час Великої війни, під впливом радіації перетворилися в ящероподобных створінь.
  • Люди-привиди — люди, під впливом токсичного Хмари перетворилися у довгожителів, витривалих, вогнестійких і спритних створінь.

Хвороби Редагувати

  • Інфекційне Троглодитовое Виродження. Поширена в місті Пітт.
  • Паразитичний грибок "Beauveria Mordicana". Зустрічається тільки у Притулок 22, проте частково міг бути занесений і в Зайон втекли мешканцями Притулку 22.
  • Вірус Нової чуми, який поширювався в довоєнній Америці.

Винятки Редагувати

  • Гарольд — ФЕВ-мутант, істота, що вийшло в результаті симбіозу людини і дерева.
  • Творець — впав у чан з вірусом ФЕВ і пробув там близько місяця. Пізніше виявив за собою здатність поглинати живих істот, покращуючи свою генну структуру. Його інтелект набагато перевищив людський.
  • Абоминация — гібрид людини і інопланетянина, агресивне нерозумна істота, яку можна зустріти тільки на кораблі прибульців у додатку "Mothership Zeta".
  • Кентавр — істота, в організмі якого намішані різні гени. Будова тіла і зовнішність варіюється. У оригінальній грі і другий частини кентавр поєднує в собі голови людини та собаки, "Fallout 3" та "Fallout: New Vegas" достовірних даних про походження кентаврів немає.

SPECIAL Редагувати

В системі SPECIAL люди отримують 40 очок на розподіл між основними характеристиками при створенні персонажа (47 при Особливість особливості «-05-0062Обдарований», 42 «-05-0063Громиле», 41 при «-05-0064Мініатюрному») і отримують нові здатності через кожні три (або чотири, якщо обрана особливість «-05-0066Тренований») рівня. Люди — єдина доступна для гри раса в "Fallout", "Fallout 2", "Fallout 3", "Fallout: New Vegas" та "Fallout 4."

Примітки Редагувати

  • Моделі деяких жінок-бомбисток можуть бути схожі на моделі чоловіків.
  • У деяких моделей людей шкіра тіла і голови може бути різного кольору.
Mini-FOT Logo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Tactics и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.
Mini-FOT Logo.pngКінець інформації, заснованої на даних Fallout Tactics.

Появу Редагувати

"Людина" з'являється у всіх іграх серії "Fallout".

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Істоти

Випадкова вікі