FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO3Gametitle-FB

Metallic Monks

« Протягом часу бункер став нашим домом, нашим храмом і нашим порятунком від жахів зовнішнього світу. Ми почали будувати і перетворювати нашу фортецю в щось прекрасне. Такої краси позбавлений технології світ ніколи не бачив раніше. »

Запис Софії

Лост-Хіллз (англ. Lost Hills) — локація Fallout, старий військовий бункер, штаб-квартира Братства Сталі. На карті у Fallout він позначений як «Братство».

Опис Редагувати

Являє собою урядовий бункер, одне з багатьох довоєнних підземних споруд. Знаходиться на території довоєнного штату Каліфорнія, у безводній пустельній місцевості, на значному видаленні від інших поселень і караванних маршрутів.

Історія Редагувати

Як вбачається, перед Великою війною бункер знаходився на консервації. В листопаді 2077 року підрозділ Армії США під командуванням капітана Роджера Максона — разом з сім'ями, дітьми та приєдналися до них цивільними особами — роздрукували і заселили бункер, який згодом став цитаделлю і штабом Братства Сталі. Протягом наступних років споруда неодноразово перебудовувався у відповідності з потребами організації.

На бункер неодноразово нападали, тому його околиці патрулюють важкоозброєну солдати, а доступ на територію стороннім гранично обмежений. Всередині підтримується по-військовому жорстка дисципліна і порядок. Незважаючи на велику кількість символіки і атрибутики, внутрішнє оздоблення просте, які-небудь предмети розкоші відсутні.

У 21612162 роки, після війни з армією супермутантів, Братство Сталі отримало визнання жителів Тихоокеанського узбережжя, контакти з навколишнім світом активізувалися, і бункер став науково-дослідним і виробничим центром, згодом перетворився в автономний місто Максон. У цей же час встановлено доброзичливі відносини між Братством і Нової Каліфорнійської Республікою.

Згодом Братства Стали почало розширювати сферу свого впливу, Пустки були засновані кілька аванпостов, однак, відносини з НКР поступово ускладнюються (ймовірно, причиною погіршення відносин послужили принципові протиріччя у поглядах цих «центрів сили» на подальший розвиток пост-ядерного товариства та величину своєї ролі в ньому).

У сімдесятих-дев'яностих роках XXII століття, перш єдине Братство переживає розкол, в результаті якого досить численна фракція, орієнтована на розширення контактів з навколишнім світом, була фактично вигнана, а керівництво починає проводити політику ізоляціонізму.

Станом на 2277 рік, незважаючи на розширення сфери впливу, бункер залишається центром Братства Сталі, тут знаходяться вище військове і політичне керівництво організації.

Планування Редагувати

Урядовий бункер являє собою повністю автономне укріплене підземна споруда. Крім наземної споруди, він нараховує чотири підземних рівня.

Карта світу Вхід Рівень 1
Рівень 2
Рівень 3
Рівень 4

Вхід Редагувати

Fo1 Losthills Entrance

Вхід являє собою укріплений ліфт на перший рівень. Його постійно охороняють два паладина, Кэббот і Даррел. Кэббот може розповісти Вихідцю з Сховища, увійти, Даррел — допомогти медикаментами в цій справі.

Рівень 1 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рівень 1
Fallout Lost Hills Level 1

Перший рівень бункера розділений хрестоподібним коридором на чотири секції: вартове приміщення, склад, тренувальний зал і апартаменти Ромбуса, глави паладинів.

Рівень 2 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рівень 2
Fo1 Lost Hills Level 2

Другий рівень містить житлові приміщення для посвячених, навчальну аудиторію з викладачем та медичну лабораторію, де заправляє доктор Лоррі.

Рівень 3 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рівень 3
Fallout Lost Hills Level 3

Третій рівень — обитель писарів на чолі з Врии і лицарів. І ті й інші зайняті технологіями — перші розробляють теорії, другі застосовують їх на практиці.

Рівень 4 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Рівень 4
Fo1 Lost Hills Level 4

Четвертий рівень — рівень управління. Тут знаходяться керівники Братства Стали четверо Старійшин на чолі з Джоном Мэксоном, а також центральний комп'ютер Братства.

Розкажи про... Редагувати

Жителі Лост-Хіллз відповідають цими репліками, якщо у файлах їх діалогів не вказано інше.

Icon disambig
Основна стаття: Розкажи про...
Розкажи про...

"Курсивом" виділені відповіді, які були передбачені, але отримати їх у грі неможливо.

Поява Редагувати

Лост-Хіллз з'являється у Fallout та згадується у Fallout 3 та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Назва бункера є відсиланням до міста Лост Хіллз в Каліфорнії, розташованому на північний захід від Бейкерсфілда, аналогічно тому, як бункер розташований відносно Некрополя, в грі є руїнами Бейкерсфілда.
Icon cut contentНаступна інформація заснована на даних вирізаного контенту Fallout и не підтверджена основним каноном.
Fo1 Invaded Brotherhood

Зруйнований бункер

  • Спочатку Лост-Хіллз не був військовим бункером. Це було невелике бетонне укріплення, знайдене солдатами Марипозы, які використовували його в якості основи і згодом перебудували його на справжню фортецю.
  • Для Братства Стали існувала третя кінцівка, яка передбачала облогу бункери армією супермутантів (аналогічно Некрополя). Під час відчайдушної оборони присвячений Кедрик, натхненний ідеями Єдності, вбив Старійшин і здав Лост-Хіллз супермутантам, які зруйнували бункер. В ігрових файлів присутні локація із зруйнованим бункером, яка може бути завантажена через меню, і квест по виявленню зрадника.
  • Інші вирізані елементи включали в себе декількох неігрових персонажів (наприклад, писаря, постійно ворчащего про небажання Братства займатися «неприкладными» науками начебто соціології або психології), романтичний квест паладина Дженіфер, пов'язаний з Майклом спосіб отримати імпульсні гранати, заснований на жарті про «дівчаток внизу», а також цикл зміни дня і ночі.
Icon cut content Кінець інформації, заснованої на вирізаному контенті Fallout
  • На одному зі слайдів четвертої кінцівки "Fallout Tactics" присутнє зображення вхідній частині бункера, подібного Лост-Хіллз. З слайда бачимо, що рейдери, діючи численним загоном, могли прорватися в бункер і захопити його.
Mini-FOT LogoКінець інформації, заснованої на даних Fallout Tactics.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Лост-Хіллз

Шаблон:Navbox Братство Сталі