FANDOM

Gametitle-FOT.png
Mini-FOT Logo.pngНаступна інформація заснована на даних Fallout Tactics и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.
Ця сторінка містить список всіх локацій в Fallout Tactics.
  • У цій статті наведено лише короткий опис об'єктів. Більш детальна інформація міститься у відповідних статтях.
  • Стаття з тематики локацій в інших іграх серії Fallout: «Локації».
  • Щоб ознайомитися з іншою інформацією за тематикою Fallout Tactics, перейдіть на «Портал:Fallout Tactics».

Карта Редагувати

Map.jpg

Fallout Tactics Редагувати

Fallout Tactics demo Редагувати

Згадувані населені пункти Редагувати

Примітки Редагувати

Є підстави припускати, що спочатку сюжет кампанії "Fallout Tactics" передбачав більше локацій і населених пунктів. У грудні 2000 року на офіційному сайті розробників згадувалося, що в сюжет повинні увійти 25 місій[1]. У переліку місій і локацій фінальної версії гри відсутні місії з номерами 13, 18 і 20. Ймовірно, ці локації з якихось причин були вирізані з фінальної версії гри.

Примітки Редагувати

  1. Official Fallout Tactics site has posted small and interesting update. ""Fallout Tactics: Brotherhood of Steel is a squad-level turn-based strategy game with an overhead view similar to Jagged Alliance, X-COM, and the Fallout RPGs. It's 25 linked missions take place in a graphically sharp post apocalyptic North America of blasted and landscapes leveled cities.""
    FREELANCER: BOS News Archive, 11.02.2001

Шаблон:Navbox Локації Fallout Tactics

Випадкова вікі