FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Лерой.

« Ми з Парадіз-Фоллз. Шукаємо біглих рабів. Не траплялися по дорозі? »

— Лерой Уокер

Лерой Уокер (англ. Leroy Walker) — персонаж Fallout 3, работорговець з Парадіз-Фоллз, який облаштувався у меморіалі Лінкольна у 2277 ріку.

Опис Редагувати

Уокер — затятий прихильник принципу «хто сильніше, той і правий». На його думку, найбільш слабкі люди заслуговують того, що вони отримують в житті, і повинні служити примхам більш сильних. Лерой вважається рідкісним прикладом для работоргівців. Він став ним не просто через гроші, а через щирої віри в те, що це природний закон Всесвіту. На поточний момент немає більш серйозної проблеми, ніж Храм Єднання. За його підрахунками, якщо він дозволить перетворити меморіал Лінкольна в храм для аболіціоністів, то це сильно позначиться на репутації Парадіз-Фоллз і работоргівців.[1]

Намагаючись не допустити цього, Лерой Уокер разом зі своїм загоном, де його правою рукою і вірних помічників є Сайлас,[2] посів меморіал, щоб той не влучив у руки аболиционистам і не став маяком надії для звільнення рабів. Під керівництвом Лероя і Силаса работорговці почали знищувати будь-які предмети, пов'язані з Авраамом Лінкольном.[3] Лерой бажає припинити будь-яку ідею рабів про свободу, яка може послабити позиції работоргівців на просторах Столичного Пустища, а також хоче розправитися з Ганнібалом Хемлін.

Тепер же, в 2277 ріку простоюючи в меморіалі і відстрілюючись від періодично з'являються в околицях супермутантів, Лерой напередодні підходу Самотнього Подорожнього планує вивести хоча б частину своєї групи в Історичний музей, щоб там добряче пошукати речі, пов'язані з Лінкольном і знищити їх.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Законник» і вб'є Лероя Вокера

Квести Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Голова держави

Лерой Уокер є ключовою фігурою у квесті, виступаючи на стороні работоргівців. Протидіючи аболиционистам, він намагається дізнатися від Самотнього Подорожнього, де конкретно ховаються збіглі раби, підозрюючи, що вони ховаються десь на схід від Парадіз-Фоллз. При допиті на першій же зустрічі, Лерой намагається дізнатися не є Подорожній подосланным Ганнібала і в разі його викриття або агресії буде атакувати його.

У разі надання допомоги работоргівцям, Лерой в залежності від варіантів розвитку подій і обставин заплатить Самотньому Подорожньому, і в будь-якому випадку дасть безперешкодний доступ в Парадиз-Фоллз.[4] Якщо Лерой переживе і вграє битву за Храм Єднання, то згодом його можна буде знайти в Парадиз-Фоллз.

У випадку ж вибору Подорожнім боку аболіціоністів, Лерой повинен бути убитий.

Icon disambig
Основна стаття: Спадщина Лінкольна

При першій же зустрічі можна найнятися до Лерою на збут артефактів Авраама Лінкольна, за які він не поскупитися заплатити більше кришок. Після придбання роздобутих предметів Лерой знищує їх, спалюючи у вогні. Якщо продати Лерою один з артефактів Лінкольна, то він дозволить безперешкодно заходити Подорожньому на територію Меморіалу.

Примітки Редагувати

  • Якщо Самотній Подорожній на момент прибуття в меморіал вбив работоргівців в Парадиз-Фоллз, Лерой зі своєю командою буде ворожий.
  • У діалоговому файлі Лероя є гілка розмови, де Самотній Подорожній може викупити у Лероя аболіціоністів і дати йому 2500 кришок на витрати при пошуку рабів, тим самим давши дозволити їм жити у меморіалі Лінкольна.

Цитати Редагувати

  • «Це меморіал Лінкольна. Цей чувак, Лінкольн, начебто звільнив всіх рабів перед тим, як впали бомби. Ось зайчики і побудували йому меморіал. З-за нього наші раби думають, що теж можуть звільнитися».
  • «Раби по всіх пустелях заговорили про Лінкольні і про його великій війні за звільнення рабів. Не можна дозволити їм думати, що вони гідні свободи. Так що я палю все, що має відношення до цього Ейбу Лінкольну.»
  • «Не хочу, щоб раби використовували ці речі для бунту або чогось такого. Так що ми все це палимо».
  • «Ну ладно, жадюга. Я знайду кого-небудь, щоб це спалили» (Подорожній домігся від Лероя боШаблон:Наголосльшей оплати за знайдений предмет)
  • «Ці чортові аболіціоністи хочуть використовувати це проти нас. Я дам тобі 50 кришок. Найкращої ціни ти ніде не знайдеш»
  • «Твою матір! Я дам тобі 150 кришок. Більше ніхто стільки не заплатить» (про прокламацію про звільнення рабів)
  • «Задуману в дусі свободи? Це не повинно потрапити до аболиционистам. Я дам тобі 50 кришок» (про Геттісбергскую мова)
  • «Дивна одяг. Ми, напевно, ніколи не зрозуміємо Лінкольна і його сучасників».
  • «Це справді небезпечна книга. Я заплачу тобі 75 кришок» (про щоденник Лінкольна)
  • «Я б не хотів, щоб Плакат «Меморіал Лінкольна» знайшли аболіціоністів. 100 кришок влаштує? Ти ж знаєш, що більше ніхто його не купить».
  • «гвинтівка, кажеш? Так, мене це цікавить. Прокляття! Ну і мотлох».
  • «Правда? Ну, це просто неправильно, так? Ми з Парадіз-Фоллз, і ми шукаємо цих втікачів. Ми повинні розібратися з цією маленькою групою бунтарів. Можеш піти подивитися, якщо хочеш. У будь-якому випадку у мене є халтурка для жителя пусток. Мені потрібно, щоб хтось приніс мені деякі штуки з руїн неподалік. Берешся?» (Подорожній розповів Лерою, де знаходиться Ганнібал Гемлін)
  • «Не хочеш віддавати своє життя заради купки біглих рабів, так? Гаразд, я тепер знаю все, що мені потрібно. Якщо тобі потрібні зайві кришки, я готовий заплатити за що завгодно, що має відношення до Аврааму Лінкольну, все що знайдеш. Я збирався розчистити руїни Історичного музею, щоб пошукати їх, але зараз є важливіші справи».
  • «Браво! Здається, я повинен тобі кришки. Зберу хлопців, і ми візьмемо його. Можеш чекати нас тут, якщо хочеш».
  • «У мене щасливий день! Мій раб здох, і мені не потрібно за це платити! Спасибі тобі за ласку. Тепер ми можемо йти додому».
  • «Я сподівався, що зроблю це сам, так що плачу лише половину, за невиконання інструкцій. Принаймні, цих рабів зупинили. Парадіз-Фоллз все ще в боргу перед тобою — це борг вдячності. Заходь до нас як-небудь» (Подорожньому)
  • «У мене до тебе кілька питань — доведеться спочатку відповісти на них. Що ти знаєш про Храмі Єднання?» (Лерой допитує Подорожнього)
  • «Мені потрібен тільки їх головний, Ганнібал Гемлін. Знайди його, і я тобі заплачу 100 кришок. Його слід веде на схід від Парадіз-Фоллз. Він напевно спробує закріпитися в цьому меморіалі, так що він точно там. Не вбивай його без мене. Просто знайди, де він затаївся, і я не змушу його чекати».
  • «Не треба б взагалі, але я вірю тобі на слово. Якщо я ще тебе тут побачу, спочатку пристрелю, а потім обдеру твій труп як липку. Провалюй» (Лерою не вдалося з'ясувати у Подорожнього нічого про храм і умовити його найнятися на роботу)
  • «Так, я їх всіх вбив, після того, як заборонив тобі. Я просто не міг нікому це довірити. Я повинен був власними очима побачити, що вони мертві. У будь-якому випадку, проблема вирішена. Тепер я можу повернутися в Рай-Фоллз. Я попереджу їх, що ти своя людина. Тобі завжди будуть раді там».
  • «Що тобі варто просто почекати нас? Ну хоча б вони всі мертві. Гаразд, я тоді піду назад в Рай-Фоллз» (у разі вбивства аболіціоністів Подорожнім)
  • «Ми якраз збираємося рознести цей Храм Єднання. Можеш приєднуватися чи ні. Мені все одно».
  • «Мені подобається хід твоїх думок. Ось що я тобі скажу: Я не можу нікого послати копатися в старому музеї. Якщо ти щось там знайдеш, я це куплю» (про найм на збір речей з музею)
  • «Радий, що ми розуміємо один одного. Мої джерела кажуть, що вони можуть бути в старому історичному музеї, але я не можу нікого послати на розвідку. Просто зроби так, щоб всі твої знахідки потрапили до мене».
  • «Удачі в Музеї. Принеси мені що-небудь, і я дам тобі ближче поглянути на меморіал».
  • «Звичайно. Сайлас скаже їм, що тобі дозволили» (Подорожньому дозволили відвідувати меморіал)
  • «Ми готуємося до атаки рабів. Не путайся під ногами».
  • «У мене великі плани щодо Ганнібала, коли я до нього доберуся».
  • «Ти їх мабуть хочеш просто всіх відпустити. Однак бізнес є бізнес. Тобі доведеться відшкодувати мої витрати по їх затриманню. Забирай всіх за 2500 кришок» (на питання Подорожнього про те, щоб викупити у Лероя аболіціоністів)
  • «Так. Який сюрприз. Більше не питай. Пропозицію було одноразове. А тепер забирайся, поки я тебе не вколошкав з жалю».
  • «Домовились. Забираймося звідси. Нехай в цьому проклятому місці раби живуть».

Поява Редагувати

Лерой Уокер з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

pcIcon pc xbox360Icon xbox360 ps3Icon ps3 На момент першого підходу до меморіалу Лінкольна Самотній Подорожній може застати Лероя сплячим на ліжку на верхньому рівні меморіалу. Сайлас, який пропонує відвести Подорожнього в техприміщення, скаже, що Уокер його чекає в техпомещениях і відведе туди. Однак це не вплине на подальший розвиток подій і в цьому випадку доведеться дочекатися часу, коли Лерой прокинеться і спуститься в приміщення, щоб почати діалог про з'ясуванні намірів Подорожнього.[перевірено]

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 3Question Icon ЛеРой Поуп Уокер (LeRoy Pope Walker) (1817-1884) був першим військовим міністром Уряду Конфедерації, виступаючим за работоргівлю. Саме він віддав наказ атакувати форт Самтер, з якого і почалася Громадянська війна у США.

Примітки Редагувати

  2. Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide стор 97.
  4. Навіть якщо Самотній Подорожній вже має можливість відвідувати Парадіз-Фоллз в ході проходження квесту «Просто Бізнес».