FANDOM

Gametitle-FO3

« Так, я торчок, ну і що з того? Я нікому нічого поганого не роблю. »

— Лео Стал

Лео Стал (англ. Leo Stahl) — персонаж Fallout 3, житель Мегатонни, бармен в «Латунному Ліхтарі».

Опис Редагувати

Лео 25 років, він більш відвертий з двох братів Стал. Він — «публічна персона» ресторану і любить поговорити з клієнтами. В юності він провів деякий час на караваных машрутах і побував у деяких місцях на пустки. Саме в цей час він пристрастився до гвинту, хоча зміг приховати свою залежність від усіх в місті, в тому числі і від своїх брата і сестри[1].

Після смерті батька він разом з Енді і Дженні працює в «Латунному Ліхтарі», обслуговуючи відвідувачів всередині закладу. Ночами Лео пробирається на водоочисну станцію, де ховає в робочому столі наркотики, які вживає і може продати Самотньому Подорожньому для виконання квесту «Сила Атома» після того, як містер Берк поділиться інформацією про подвійне життя Лео.

Також Лео може добровільно віддати ключ від столу після того, як Подорожній переконає його кинути вживання наркотиків.

Про те, що Лео — наркоман, можна дізнатися з розмови з доком Черчем. Про наркозалежності йдеться і в запису, що зберігається в терміналі Коліна Моріарті, який збирається використовувати цей факт, щоб «зламати хребет» своєму конкуренту Енді Сталу.

Інвентар Редагувати

* Тільки після смерті Дженні

Пов'язані квести Редагувати

Цікаві факти Редагувати

  • За словами Дженні, Лео — старший брат, а не молодший, як стверджує Енді, що підтверджується датами їх народження.
  • Навіть після завершення квесту «Наркозалежність Лео» бармен все одно продовжить по ночах ходити на водоочисну станцію.

Цитати Редагувати

  • «Я думаю, Енді — знаєш, що було б здорово? Якщо б ми пошукали новий холодильник для бару».
  • «Моріарті вважає, що він, але головне тут все-таки Лукас Сіммс — це всі знають».
  • «Я можу тебе подзаправить. Надійного пушера в цих краях знайти нелегко, вже повір мені. Я торгую тільки після зміни в „Латунному ліхтарі“. Якщо знадобиться, шукай мене у водоочисної станції».
  • «Візьми цей ключ, він від мого сховку на водоочисній станції. Просто день куди-небудь всю цю дурь, спали, продай — мені все одно».

Поява Редагувати

Лео Стал з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

Іноді Лео Стал може зникнути з Мегатонни, провалившись крізь текстуру, або розбитися, впавши з висоти. Його можна буде повернути з допомогою консольних команд.

Примітки Редагувати

Галерея Редагувати