FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FNVGametitle-FNV DMGametitle-FB
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інших лейтенантах.

« Звичайно, деякі помирають жахливою і болісно болісною смертю, але що ж робити, немає в житті досконалості. »

— Лейтенант

Лейтенант (англ. Lieutenant) — персонаж Fallout, супермутант, ватажок мутантів базі Маріпоза і друга особа в Єдності після Творця. Гаррі помилково називає його просто Лу або Лу Тенант (спотворене «Lieutenant»).

Опис Редагувати

Лейтенант — один з небагатьох супермутантів, інтелект яких не постраждав від впливу ФЕВ. Лу любить висловлюватися довгими красномовними фразами; йому знайомі подробиці процесу створення супермутанта. Очевидно, саме завдяки розумовим здібностям він очолив армію мутантів в Марипозе після відбуття Творця в демонстраційне Сховище. Крім того, Лейтенант керує мережею інформаторів. Є переконаним прихильником ідей Творця. Однак, на відміну від Маркуса, Лу не відчуває потреби в моральному виправдання дій Єдності. Він вважає мутантів (особливо себе) щось на зразок обраної раси. Лейтенант любить насильство, хоча і стримується. Під час допиту Вихідця з Сховища він із задоволенням буде бити допитуваного. Графічна модель цього персонажа унікальна. Судячи по ній, Лу носить броню і імплантати, зокрема, кібернетичний протез ока.

Лейтенант Fallout Редагувати

Про Лейтенанта згадують Гаррі з Некрополя і Вишус у демонстраційному Сховище. Виходець з Сховища може зустріти Лейтенанта на військовій базі Маріпоза. Він не заважає пройти до посолу з ФЕВ для їх знищення, проте безпосередньо поруч з ним знаходиться шафа з ключ для активації атомної боєголовки в Соборе. Ключ можна вкрасти, використовуючи режим скритності, інакше доведеться битися з Лейтенантом і його охоронцями. Перед боєм Лейтенант заявить, що знає від своїх шпигунів про особистості Вихідця. Він озброєний гатлинг-лазером, має 250 ОЗ і користується суперстимуляторами при пораненнях. Якщо Виходець попросить Гаррі або часових в Марипозе провести його до Лейтенанта, той почне допит. Він не відмовиться задовольнити цікавість Вихідця щодо Єдності діяльності і створення супермутантів, але натомість вимагає назвати координати Сховища 13, щоб захопити його мешканців і піддати мутації. Якщо Виходець буде відмовлятися, Лу буде переривати діалог і бити його власноруч, в цей момент від нього можна втекти, причому силові поля виявляться відключеними, а мутанти не будуть атакувати протагоніста. Цей прийом використовується в швидкому проходженні гри. Не домігшись інформації від Вихідця, Лейтенант накаже конфіскувати його майно і замкнути протагоніста в камері, звідки вельми проблематично втекти.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Спеціальна броня супермутанта Гатлінг-лазер H&K L30 Стимулятор (5 шт.)
Диск із зашифрованою інформацією

Характеристики Редагувати

<Template error> Відсутня сторінка-джерело: Характеристики істот Fallout/2.
Ім'я (Proto ID)ХарактеристикиЗахистБойові навичкиДодатково

Примітки Редагувати

  • Лейтенант має унікальну модель персонажа;
  • Має унікальну анімацію загибелі;
  • Одягнений в металеву броню (можна припустити, що плечові накладки — елементи силовий броні, аналог яких можна спостерігати на зображенні постарілого Ромбуса).
  • При зануренні (знищення бази) на задньому плані можна помітити комп'ютер, в якому відображено його обличчя.

Поява Редагувати

Лейтенант з'являється у Fallout та згадується у доповненні до Fallout: New VegasDead Money та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • В Dead Money, додатку до Fallout: New Vegas Дог вимовляє фразу «Розумний. Як Лу... лейтенант». Якщо Кур'єр його запитає, він відповість: «Лу...ті...нант? Давно. Розумний. Доручав нам всякі справи. Охороняти. І вбивати. Більше немає». У файлах гри після цієї фрази варто ремарка про те, що це посилання на попередню гру[1].
  • У квесті «Солдатський блюз» один з потерпілих в Старому Мормонській Форте згадає, що нападника на нього назвали «Лу...тенант», що через пару секунд інший постраждалий виправить як «лейтенант».

Примітки Редагувати

  1. «Confused, then sad. He's referring to „Lou“ an old Lieutenant from a previous game, it's a nod to history.»

Галерея Редагувати

Антагоністи

Шаблон:Navbox Військова база Маріпоза

Gametitle-FO1