FANDOM

Gametitle-FNV.png
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інших лейтенантів.

Лейтенант Горобець (англ. Lieutenant Gorobets) — персонаж Fallout: New Vegas, боєць армії НКР, командир першого розвідувального батальйону.

Біографія Редагувати

Горобець народився в НКР, в сім'ї фермерів, нащадків українських іммігрантів[1]. За його словами, саме з фермерів армія Республіки зазвичай набирає снайперів. До 2281 року він дослужився до звання лейтенанта і зайняв посаду командира першого розвідувального батальйону.

У 2281 році перший розвідбат розквартирований у таборі Маккарран, де снайпери зайнялися відстрілом Чортів. Їх найбажаніша мета — Драйвер Нефі, який убив багато солдат табору та вислизав від них протягом багатьох тижнів. Капрал Бетсі влучила у нього два рази, але Нефі залишився в живих.

Одного разу до Бетсі і Десятки пік підкрався Шеф-Шеф. Він оглушив Десятку, а Бетсі — зґвалтував. Лейтенант хотів, щоб вона звернулася за психотерапевтичною допомогою, але не став їй цього наказувати.

Образ Горобця Редагувати

Лейтенант Горобець — незворушний солдат і турботливий командир, турбується як про безпеку, так і добробут своїх бійців і підрозділу в цілому.

Лейтенант Горобець у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти лейтенанта Горобця в таборі Маккарран разом з іншими снайперами першого розвідувального батальйону НКР. Він розповідає про свій підрозділ і проблеми Бетсі і Стерлінга. Кур'єр може погодитися переконати Бетсі звернутися за психотерапевтичною допомогою у медичну клініку Нью-Вегаса та повідомити про це доктора Усанаги.

Вирішивши вбити Драйвера Нефі, Кур'єр може за порадою майора Датрі може запропонувати лейтенанту себе в якості приманки, щоб снайпери застрелили цього ватажка Чортів. Після його смерті Горобець з усім загоном переводиться в табір Форлорн-Гоуп.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином

Нотатки Редагувати

Примітки Редагувати

  1. J. E. Sawyer on Formspring

Випадкова вікі