FANDOM

Gametitle-FNV

Легат Ланій (англ. Lanius) — персонаж Fallout: New Vegas, один з двох антагоністів гри, воєначальник легіону Цезаря, друга людина в Легіоні після самого Цезаря.

Біографія Редагувати

Дикун Редагувати

Відомості про минуле Лания дещо суперечливі, зокрема, Луцій говорить, ніби він став повноправним легіонером 12 років, що суперечить розповідями інших легіонерів. Це надає фігурі легата загадковості.

Згідно з розповіддю Цезаря, Ланій походить з племені Лаючої Шкури в Арізоні. Легіон намагався підкорити їх багато років. Вже тоді Ланій був вправним і сильним бійцем, поодинці нападаючи на патрулі Легіону, які повністю знищував. Він здавався непереможним, але таким було не все його плем'я. Коли легіонери виявили і оточили табір Лаючої Шкури, вождь вирішив здатися на милість Цезаря. Майбутнього легата це привело в лють, і він напав на своїх одноплемінників, убивши вождя і ще 15 людей, перш ніж його побили до втрати свідомості.

Все той час, який дикун був без свідомості, Цезар провів біля нього. Прокинувшись, воїн отримав від полководця пропозицію служити йому, а також шолом, викуваний спеціально для нього. Дикун погодився з умовою, що йому буде дозволено розправитися з усіма чоловіками свого, вже колишнього, племені. Цезар погодився, додавши: «Крім дітей».

Легіонер Редагувати

« — Ланий — кращий з моїх командирів. Дехто називає його великим, але я не впевнений, що він цього заслуговує. »

— Цезар про Лании.

Судячи з розповіді Отона, служби в Легіоні Ланій почав як рекрут. Він заслужив славу в боях на арені, як-то раз розправившись з десятьма противниками відразу.

Як би те ні було, Ланій заслужив звання легата і ймовірно вже займав його в 2277 році, так як багато легіонери вважають, що перемога в Першій Битві за дамбу Гувера була б за ними, якщо б в бій їх вів він, а не Горілий. Ланій має репутацію видатного полководця, вміло розкриваючого плани супротивника, але грубого і прямолінійного. Зазвичай він брав командування над частинами, які провалили поставлене завдання. Першим ділом він бив до смерті винного легата або сотника, а потім проводив децимацию: всі легіонери шикувалися в ряд, кожен десятий робив крок вперед і решта дев'ять разом били його до смерті.

В результаті Ланій домагався того, що легіонери боялися його куди більше, ніж смерті в бою. Мабуть, він не програв жодного бою і, можливо, брав участь у взятті Денвера, про який він згадує. В одній з підказок на екрані завантаження Ланій названий «Головнокомандучим передових сил Легіону», що дозволяє вважати, що Цезар посилає його туди, де він найбільше потрібен. Після того, як Джошуа Грехем програв Першу Битву за дамбу Гувера і був страчений, Цезар призначив своїм новим заступником Ланія.

Образ Лания Редагувати

« — Наші воїни покотяться на них кривавою хвилею, відрубуючи їм руки перш, ніж вони встигнуть вдарити, ноги — перш, ніж вони встигнуть втекти, і голови — перш, ніж вони встигнуть помолитися. »

— Легат Ланій про Другий битві за дамбу Гувера.

NCRPropaganda6

Ланий на пропагандистському плакаті НКР

Ланій має репутацію безсердечного і кровожерної людини. Відомо, що він вбиває тварин, що просто попалися у нього на шляху. Відомий він і жорстокістю по відношенню до полонених і винних легіонерів.

Проте виявляється, що деякі розповіді про нього неправдиві і навіть брехливі. Всупереч запевненням Цезаря, він піклується про долю Легіону, а його особа не спотворена. Мабуть, Цезар навмисно надає легату більш моторошний образ в очах інших легіонерів. При цьому солдати НКР не відчувають якогось страху безпосередньо перед Ланієм.

Також Ланій поважає силу і військову доблесть. Він вірно служить Цезарю, як своєму переможцеві, але не відчуває до нього прихильності і явно не боїться його, порушуючи заборону на вимовляння імені Джошуа Грехема і не думаючи про реакції диктатора у разі відступу від дамби Гувера. Йому противні диверсії і саботажі, наприклад, план Великого Села атакувати посольство НКР за допомогою хлорної бомби або дії фрументариев, хоча він добре відгукується про Вульпеса Инкульта. Ланий шанобливо говорить про НКР, її командирів і рейнджерах.

Легат дуже сильний і здатний одним ударом меча розрубати навпіл браміна чи вбити людину в броні. Він на голову вище більшості людей, що відображається на його моделі в грі.

Незважаючи на дикунське походження і жорстокість, Ланій розумний і, більш того, розумна людина. Він відступає від дамби Гувера, якщо буде переконаний у безперспективності захоплення Заходу, і викриває Кур'єра, що носить одяг НКР, через відсутність військової виправки. Легат здатний відчувати пастки своїх ворогів і сам влаштовувати пастки для них.

Легат Ланій характеризується як умілий командир, що можна оцінити за його дій у Другій Битві за дамбу Гувера. Він посилає воїнів атакувати гарнізон дамби, проникнувши в її приміщення через зупинені через турбіни, та потім посилає в бій підрозділ, що повністю складаються з центуріонів з потужною автоматичним зброєю, а також цілеспрямовано ставить перед воїнами завдання обезголовити бійців НКР, убивши генерала Олівера. Ця тактика явно перевершує примітивний план Джошуа Грехема.

Файл:LaniusTent.jpg

Тим не менш, Ланій зберігає дикунську свідомість, іноді називаючи солдатів НКР «людьми ведмедя», сприймаючи ведмедя на прапорі республіки як тотемну тварину.

Також Ланіій сповідує культ Марса, давньоримського бога війни, і шанує Цезаря як Сина Марса. Він здійснює жертвопринесення на честь Марса. В його наметі є кілька понівечених тіл цивільних і бійців НКР, так що не виключено, що жертвопринесення — людські.

Прототип Редагувати

Найбільш схожим історичним персонажем може бути полководець Джебе вождь монгольського Чингісхана. Він також спершу був ворогом завойовників, також був полонений після бою і також відрізнявся рідкісними безстрашністю і жорстокістю як до своїм солдатам, так і до ворогів.

Ланій у Fallout: New Vegas Редагувати

« — О так, фортуна нам благоволить, посланник. Якщо ТИ впораєшся швидко. Марс стежить за тобою. Не підведи ні його, ні мене. »

— Ланий — Кур'єру.

Про легата Ланія розповідається в одній з передач «Радіо Нью-Вегас», а також він зображений на одному з пропагандистських плакатів НКР. Кур'єр може розпитати про Ланія легіонерів у Форті, отримавши від них суперечливу інформацію як про його минуле, так і про його характер.

Кур'єр неминуче зустрічає Ланія в його таборі у ході будь-якої основної сюжетної лінії.

Прийшов, побачив, переміг Редагувати

Veni Vidi Vici

Якщо Кур'єр вступає у Другу битву за дамбу Гувера Прийшов, побачив, переміг на стороні Легіону, він відвідає легата в його наметі і буде відправлений на штурм дамби, із завданням прорватися в штаб генерала Олівера. Коли генерал буде убитий або віддасть наказ про відступ, легат зустрічає Кур'єра на виході із штабу.

Legion end slide 02

Легат Ланий в одній з кінцівок

Якщо Кур'єр не врятує життя Цезаря, то після перемоги над НКР легат Ланий увійде на Стрип як у ворожий військовий табір, де влаштує різанину, а після буде коронований, прийнявши титул Цезаря, і буде називатися в кінцівці як цим титулом, так і за старим імені. Цезар нагородить Кур'єра згідно його мотивами і розправиться з Послідовниками Апокаліпсису, «кощунствующими» проти його попередника.

Якщо Бун не знаходить спокій, він робить самовбивчу спробу вбити легата Лания, але виявляється спійманий. Перед розп'яттям він плює в очі Ланию, який наказав привести до себе, щоб висловити своє захоплення його стійкістю.

Кур'єр проти легата Редагувати

« — Я — провідник волі Цезаря. Я — молот, який змете всіх, хто стоїть у нього на шляху. Воспротивишься — впадеш, як впаде весь Захід. »

— Легат Ланий.

Eureka
No Gods No Masters
All or Nothing

Захоплюючи дамбу Гувера для себе або містера Хауса, або допомагаючи людям ведмедя», Кур'єр входить в табір легата, борючись проти легіонерів. Сам Ланий, спочатку нейтральний до Кур'єрові, що стоїть на скелі, що височіє над табором біля свого намету. Він заводить розмову з Кур'єром, якщо той наблизиться. Існує можливість переконати легата відступити, будучи бездоганною дипломатом або торговцем («Красномовство абоБартер» 55 → 100), або нагадавши йому про долю Джошуа Грехема і блефуючи («Красномовство» 60 → 90), а також переконати битися з ним і його супутниками поодинці, без допомоги преторіанців та інших легіонерів («Красномовство» 55 → 85).

Бій проти легата — один з найважчих у грі, і безумовно заскриптованный. Найближчим аналогом з антагоністів серії Fallout може вважатися Френк Хорриган. Ланий володіє величезною кількістю очок здоров'я, одягнений у потужну унікальну броню і озброєний мечем «Клинок Сходу», який продовжує завдавати шкоди отрутою після удару. Крім цього він екіпірований унікальним цілющим порошком легата і здатний в бою відступати в безпечне місце і лікуватися при цьому, відновлюючи здоров'я і зцілюючи всі кінцівки. На додачу при цьому він вважається нейтральним по відношенню до супутників Кур'єра. Як ніби цього мало, легат має при собі кілька осколкових і запалювальних гранат.

Також Ланий не може бути обеззброєний, а якщо Кур'єр забирається кудись, де легат не може його дістати мечем, він озброюється вогнепальною зброєю, наприклад, пістолетами вбитих ним рейнджерів НКР. В бою йому можуть допомагати два преторианца, велика кількість легіонерів і бойових псів.

Все це може призвести до неможливості завершити гру погано екіпірованим і нетренованим Кур'єром. Навпаки, добре підготовлений Кур'єр здатний розправитися з Ланієм швидко і легко. «Чудовиську Сходу», в залежності від показників Кур'єра та стану зброї, може виявитися досить, наприклад:

Файл:ScaredPretorians.jpg

Якщо легат убитий одним пострілом, що його супроводжують преторіанці не посміють зв'язуватися з тим, хто так легко розправився з їх ватажком.

  • При взятті здібностей «Швидкий удар» і «Проникаючий удар», можна з легкістю вбити легата швидкими, не силовими, атаками, використовуючи навіть простий силовий кастет.
  • Здібності «Дитя радіації» та «Кам'яна стіна» в поєднанні з силовою бронею зводять всі негативні ефекти клинка легата (отрута і шанс перекинути опонента).

Ланій в Honest Hearts Редагувати

Якщо Кур'єр так чи інакше вбив Цезаря, то зможе повідомити про це Джошуа Грехему, додавши при цьому, що Легіон очолив Ланій. Джошуа висловить думку, що дні Легіону полічені.

« — Я думаю, що тільки Цезар може вести Легіон. Я ніколи не зустрічав нікого, хто міг би зайняти його місце. Я б не зміг. Я ніколи не розбирався в логістиці.

Я не знаю Лания, але судячи з того, що я чув, йому не цікаво вести кого-небудь, крім як в битву.

Немає. Легіон загине разом з Цезарем. Те, що відбувається зараз — лише останні кроки людини, яка ще не зрозумів, що він — ходячий мрець.

»

— Джошуа Грехем.

Ланій в Lonesome Road Редагувати

По завершенні сюжету доповнення Улісс, якщо він залишився в живих, може попередити Кур'єра про легаті і його поході на дамбу Гувера, а також повідомити декілька нових фактів. Він розповість, що Ланий засліпив своїх рабів, щоб вони не бачили його обличчя, а також зіграв важливу роль в завоюванні Легіоном штату Колорадо і підкорив 19 племен, одне з них — Биті Пси. За словами Улісса, Ланий ніколи не вирішується на бій, якщо бачить ймовірність ураження і позбавлення статусу легата, ніж Кур'єр міг би скористатися для протидії легату мирним шляхом.

Примітки Редагувати

  • Латинське слово «Lanius» може мати кілька значень: «М'ясник», «Кат» і «закалывающий жертовну тварину». До легату підходить кожне, але сам він називає тільки перше, кажучи, що отримав прізвисько «М'ясник» після одного бою.
  • Легат нагадує іншого відомого злодія, Дарта Вейдера. Схожі механічні інтонації при розмові, теж носить маску не знімаючи. І той і інший служать імператору. І той і інший фактично є фінальними босами, тільки один в грі, інший у фільмі.
  • Якщо в проходженні за Легіон Цезар помирає, то в кінцівці на Стрипі Ланій буде стояти на своєму шоломі, і в броні звичайного центуріона.

Баги Редагувати

  • Ланій заводить розмову з Кур'єром, коли він проходить певне місце на стежці по шляху вгору на скелю. Таким чином, воюючи на стороні НКР Кур'єр може піднятись туди, де стоїть Ланій, поки він розправляється з двома рейнджерами. У такому разі Ланий повернеться на своє місце і стане як укопаний, склавши руки на грудях. Він і його преторіанці не будуть звертати уваги на Кур'єра і його супутників, навіть якщо вони будуть битися з іншими легіонерами в безпосередній близькості від них.

Поява Редагувати

Легат Ланій з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Антагоністи