FANDOM

Gametitle-FNV LR

Кур'єрська Миля (англ. The Courier's Mile) — локація Lonesome Road, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Стає доступною після запуску ядерної ракети з пульта, за сюжетом доповнення. Спочатку потрапити в локацію Кур'єр зможе через прохід недалеко від бункера. Незважаючи на можливі очікування, локація є замкнутою, з одним входом/виходом. Кур'єрська Миля є дуже небезпечним місцем, тут високий рівень радіації[1] та небезпечні мешканці. Опромінені кігті смерті та опромінені мічені діють спільно, що робить це місце унікальним для Мохаве і смертельно несподіваним для недосвідченого Кур'єра. Локація рясніє різноманітними ящиками з високорівневими боєприпасами та зброєю і може вважатися своєрідним «подарунком» Кур'єру. Після обходу локації, недалеко від виходу, Кур'єр зможе присісти на автобусну лаву, помилуватися сонцем і подумати про вчинену ним дію і помітити ніж, стирчить поруч в ліхтарному стовпі.

Мешканці Редагувати

Близько дев'яти опромінених пазурів смерті і семи мічених.

Цінні знахідки Редагувати

Серед руїн велике число ящиків з боєприпасами та ранцевими зарядами, металевих ящиків, армійських транспортних ящиків, аварійних комплектів, аптечок першої допомоги, а також ящиків з високотехнологічною зброєю. Також є Стінний сейф й Табірне багаття.

Примітки Редагувати

  • При першому відвідуванні в локацію автоматично зараховується випробування «Кур'єрська Миля».
  • На стіні одного з будинків на південний схід локації можна побачити випалений силует захопленого вибухом міченого. Поруч знаходиться його скелет.
  • Кігті смерті «дружать» з міченими.
  • При повторному відвідуванні після завершення доповнення в локації значно підвищується рівень радіації, а опромінені кігті смерті здатні вбити Кур'єра 50-го рівня в елітній поліцейської броні з одного удару.

Поява Редагувати

Локація Кур'єрська Миля з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road.

Примітки Редагувати

  1. Сягає 30 радів в секунду.