FANDOM

Кур'єр (англ. The Courier) — протагоніст Fallout: New Vegas і доповнень Dead Money, Honest Hearts, Old World Blues і Lonesome Road.

Опис Редагувати

У 2281 Кур'єр, працюючи в компанії «Мохаве Експрес», отримав завдання доставити платинову фішку на Стріп, але був пограбований Бенні, який намагався вбити його. Кур'єр вижив і, розслідуючи замах на своє життя, виявився втягнутий в конфлікт між НКР, Легіоном Цезаря і містером Хаусом за контроль над дамбою Гувера і влада над пусткою Мохаве.

Біографія Редагувати

До 2281 Редагувати

Розробники навмисно повідомляють мало інформації про минуле Кур'єра, надаючи гравцям якомога більше простору для фантазії і рольового відіграшу. Єдиний спосіб отримання додаткової інформації про головного героя — аналіз реплік в його діалогах з іншими персонажами з якого, зокрема, випливає, що Кур'єр:

2281 рік Редагувати

У 2281 Кур'єр працював у «Мохаве Експрес» і отримав завдання доставити до північних воріт Стріпа Нью-Вегаса невідомому представнику одержувача незвичайну посилку: одну покерную фішку великого розміру, зроблену з платини. Одночасно ще кілька колег Кур'єра отримали завдання доставити туди ж різні непримітні предмети: шахову фігуру, гральні кістки і інші невідомі речі. Джонсон Неш розповідає, що всі замовлення зробив робот Віктор, а платинову фішку мав доставити інший працівник «Мохаве Експрес», але той відмовився, побачивши в списку ім'я Кур'єра.

Насправді фішка була високотехнологічним носієм даних і призначалася для таємничого правителя Нью-Вегаса містера Хауса. Бенні, таємний протеже містера Хауса, вирішив заволодіти фішкою, сподіваючись з її допомогою прийти до влади на Стріпі. За допомогою перепрограмованого секьюрітрона Єс-Мена він вирахував шлях Кур'єра. Потім Бенні найняв Джесапa з племені Великих Ханів і його людей. Разом вони напали на Кур'єра, відключили його, зв'язали і віднесли на кладовище Гудспрінгс, а посилку відібрали.

Бенні думав, що вбив Кур'єра двома пострілами в голову з 9-мм пістолета « Марія ». Хани закопали Кур'єра у щойно вириту могилу. Однак він не загинув.

Робот Віктор стежив за безпекою Кур'єра, але не прийшов до нього на допомогу. Містер Хаус пояснює це великою відстанню передачі команд і тим, що Віктор все одно не зміг би впорається з усіма нападниками. Віктор викопав ледь живого Кур'єра з могили і відніс його доку Мітчеллу, що живе в Гудспрінгс. Доктор врятував життя Кур'єра, зробивши йому операцію.

Courier buried.jpg

Кур'єр опритомнює на ліжку в будинку доктора Мітчелла вранці 19 жовтня 2281, називає доктору своє ім'я, проходить тестування на « Віт-о-Матік », виконує кілька психологічних тестів і допомагає Мітчеллу заповнити свою медичну карту. Потім доктор повертає своєму пацієнтові його речі, включаючи розпорядження про доставку платинової фішки, і дарує костюм жителя Сховища 21 і Піп-Бой 3000. Кур'єр надягає Піп-бой в 8:00 19 жовтня 2281 і виходить з дому Мітчелла.

Після Другої битви за Дамбу Гувера Редагувати

Знову ж таки, відомості про те, що трапилося з Кур'єром після Другої битви за Дамбу Гувера, уривчасті і іноді суперечливі.

  • З кінцівок Old World Blues можна зробити висновок, що через кілька років після битви Кур'єр повертається в Велику Гору в якості доглядача цього місця, стежачи за новими науковими розробками в комплексі.
  • У Dead Money існує варіант закінчення, при якій Кур'єр залишається замкнений у Сховищі С'єрра-Мадре назавжди, але ця кінцівка не є канонічною, оскільки події, що відбулися в С'єрра-Мадре, відбулися до Другої битви за Дамбу Гувера, в якій Кур'єр повинен зіграти вирішальну роль.
  • Після Old World Blues Кур'єр, по суті, стає кібернетично модернізованим організмом (кіборгом): навіть якщо Кур'єр поверне всі свої органи собі, частина біомеханічних протезів залишиться на місці.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі