FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
Кріолятор з'являється і в інших іграх.

« Кріолятор — це потужний експериментальна зброя, яка може заморожувати ворогів. »

Завантажувальний екран

Кріолятор (англ. Cryolator) — унікальне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Створене доглядачем Сховища 111 2077-2078 р. р. зброю, що використовує при стрільбі особливі кріогенні заряди. У базовому варіанті являє собою «випромінювач холоду», за принципом дії аналогічний вогнемету, але може бути перероблений в автоматичну зброю, що стріляє згустками холоду, чимось схожі на сніжки.

Обидва варіанти наносять мети шкоди холодом. Холод у грі належить до енергетичного втратам, але його особливість в тому, що він здатний заморозити мета, що не тільки паралізує її, але також робить вкрай вразливою до втрати. Шанс заморозки розраховується для кожного попадання окремо. Тому, якщо розглядати певний період часу, в варіанту «випромінювач холоду» шанс заморозки вище, але зате автоматичного варіанти більший прямої шкоди.

В цілому дана зброя — один з корисних зразків озброєння в грі, чию загальну привабливість псують лише вкрай висока вартість боєприпасів і низький боєзапас.

Базові характеристики Редагувати

Пояснення: так як зброя у Fallout 4 здатне до модифікації, «базової» прийнято вважати конфігурацію, при якій в назві зброї присутні тільки тип і клас. У випадку з кріолятором цей принцип не працює, так як його назва не змінюється при модифікаціях. Однак за основу можна взяти випромінювач холоду і базовий автомат з іншим «штатним» обвісом.

Клас Основний перк Базові компоненти damageIcon damage АВМ ОД/ ДальністьIcon range ТочністьIcon attack weightIcon weight Вартість в кришкахIcon merchant
Важку зброю Фанат великих гармат Випромінювач холоду
Штатний стовбур, штатна ложа, штатний приціл 21 Шкоди холодомIcon electrical 90 71 66 13.2 302
Автоматичний
Базові компоненти і кристалізований стовбур 20+21 Шкоди холодомIcon electrical 90 203 70 18.2 342

Модифікації Редагувати

При модифікації даної зброї варто враховувати, що:

  • процес вимагає щодо великих витрат компонентів;
  • незважаючи на явну технологічну просунутість зброї, його модифікація не вимагає ремісничих умінь, таких як «Фанатик зброї абоНаука!».
Модифікація Вимоги Нове в характеристиках Base ID
Модифікації стовбура
Штатний стовбур Проводка
Скло
Пластмаса
Болт
Сталь
база варіанту «випромінювач холоду» 001A8A5A
Кристалізований стовбур Клей
Проводка
Оптичне волокно
Скло
Пластмаса
Болт
Сталь
база автоматичного варіанти 001916A8
Модифікації приклада
Штатна ложа Клей
Пластмаса
Болт
13×Сталь
база 0023994D
Ложа з компенсатором віддачі Клей
11×Алюміній
11×Скловолокно
Гума
Болт
Пружина
+8 Точності.
+1.5 Вага
+45 Ціна
001916A7
Модифікації прицілу
Штатний приціл Клей
Пластмаса
Сталь
база 001A8A5B
Відкритий приціл з підсвічуванням Клей
Ядерний матеріал
Пластмаса
Сталь
+1 Точно.
+17 Ціна
001916A9

Місцезнаходження Редагувати

Єдиний примірник цієї зброї знаходиться в кімнаті доглядача Сховища 111, в особливому «ящику для кріолятора». Рівень замку скриньки «дуже складний», але є можливість отримання зброї без прокачування вміння «Зломщик»:

  • з допомогою Псини (у версіях 1.3.45.).
  • з допомогою Кейт.

Примітки Редагувати

  • Незалежно від типу стовбура і механіки стрільби кріолятора його клас і впливає здатність не змінюються.
  • В автоматичному варіанті, коли зброя починає наносити змішаний шкоди, рівень здатності «Фанат великих гармат» впливає як на його балістичну, так і на енергетичну складову.
  • Немає можливості розширити ємність магазину кріолятора. З-за цього, особливо у варіанті «випромінювач холоду», набої закінчуються дуже швидко і великий шанс у розпал бою залишитися з порожнім магазином.
  • Кріолятор володіє цікавою анімацією — будучи в руках, він візуально покритий випаровується памороззю. Однак чим менше залишається зарядів в магазині, тим менше паморозі залишається на зброю. Після перезарядки зброю знову підмерзає.

Поява Редагувати

Кріолятор з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

pcIcon pc ps4Icon ps4 xboxoneIcon xboxone У версіях патчів до 1.3.45. описана можливість отримання зброї з допомогою наказу Псини обшукати ящик з кріолятором може призвести до неотримання цієї зброї. При обшуку боєприпаси Собака може не видавати. а залишати у себе в інвентарі.

Галерея Редагувати