FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FO4

Кротощур (англ. Mole rat) — істота Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

Походження Редагувати

Офіційне керівництво Fallout 2 стверджує, що кротощури західного узбережжя США походять від звичайних пацюків, мутованих у умовах Пустки, або від лабораторних щурів з вбудованими в геном генами ведмедя-кадьяка, тобто за походженням вони відрізняються від кротощурів Столичної Пустки і Мохаве. Кротощури Fallout 3 нагадують свинокрисів "Fallout" і Fallout 2. У третій частині гри розкривається, що кротощури Столичної Пустки і Мохаве — це мутовані гризуни виду голий землекоп[1], яких ще до Війни вивели вчені США для диверсій на території Китаю, а в четвертій також додано ще одне призначення — піддослідні в експерименті, метою якого було лікування всіх хвороб.

Опис Редагувати

Fallout і Fallout 2 Редагувати

Тут кротощури — найнебезпечніший вид щурів з усіх її мутованих різновидів. В основному відрізняється від кротощур Fallout 3 і Fallout: New Vegas наявністю вовняного покриву і більше огрядною статурою. Також в Fallout 2 зустрічаються кротощури-альбіноси — кротощури, у яких розвинувся інтелект під дією ФЕВ.

Атакують ударами передніх лап і можуть кусати, викликаючи тим самим отруєння і опромінення.

Fallout: Brotherhood of Steel 2 Редагувати

У Техасі мешкають гігантські безволосые кротокрысы ("Giant Naked Molerats"), дорослі особини яких досягають маси 200 фунтів і зростанням до трьох футів в холці.

Fallout 3 Редагувати

Зовнішній вид кротощури схожий з голим землекопом, а розміри порівнянні з дорослою собакою. На голові і хвості є довгі вібриси для орієнтування в просторі, є зовнішнє отвір, що веде в середнє вухо, у тварини відмінно розвинений нюх. Шкіра в складках, темного-рожевого кольору. Здебільшого часу зайняті пошуком їжі, іноді копаються в землі і піднімаються на задні лапи щоб оглянути та «обнюхати» простори. На лапах, придатних для копання, знаходиться по 4 пальці з кігтем на кожному.

Вкрай агресивно ведуть себе у відношенні до чужинців і негайно нападають на них при першій можливості. При цьому вони не вступають без необхідності в бій з противником, який явно перевершує їх. Це можна спостерігати при високому рівні протагоніста, іноді кротощури просто розбігаються з його шляху. Атакують в стрибках і в стійці на кінцівках тільки укусами. Пересуваються досить швидко на чотирьох лапах. Кротощур не представляє особливої небезпеки навіть для низькорівневого персонажа, мала кількість очок здоров'я у тварини дозволяє протагоністу швидко розправлятися з ним навіть за допомогою ножа.

Найбільш відомі місця проживання кротощур на Столичній Пустцітеплий колектор, кілька областей в районі Мегатонни, станція метро «Журі-стріт», гараж Кейсі Сміта і його околиці. У комплексі «РобКо» зустрічаються незвично великі особини (×1,25). Також зустрічаються в різних частинах Пустки, найчастіше групами по кілька особин.

В якості зброї проти них можна використовувати репелент, який Самотньому Мандрівнику дає для випробування Мойра Браун під час виконання квесту «Керівництво по виживанню на Пустах». За її словами, «кротощури прогризають практично що завгодно і завдають багато шкоди».

За словами бабусі Спаркл, м'ясо кротощури проситься назовні. Деякі персонажі також кажуть, що м'ясо кротощури гидко їсти.

На станції метро «Журі-стріт» можна знайти унікальний міксер для виготовлення диво-м'яса кротощури. Для цього потрібні м'ясо кротощури і диво-клей в рівних пропорціях. Диво-м'ясо відновлює в чотири рази більше ОЗ в порівнянні із звичайним. У тій ж локації можна зустріти одомашненого дружелюбного кротощура по кличці Гарбуз.

Fallout: New Vegas Редагувати

На Мохавскій пустці кротощури зустрічаються повсюдно. По зовнішньому вигляду, поведінки і способу життя ідентичні кротощурам Столичної Пустки. Дотримані підвиди — є дорослі особини і дитинчата. У самок виражені молочні залози на череві. Проживають невеликими групами, в основному дорослі з дитинчатами. Кротощури Мохавскої Пустки розмірами значно перевершують кротощурів Столичної Пустки.

У селищі Слоун можна зустріти прирученого кротощура по кличці Нюхач, якому можна вилікувати лапу за «добру славу» у НКР. Також кілька нейтральних кротощурів можна зустріти на ранчо «Кротощур».

Fallout 4 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Кротощур (Fallout 4)

У Fallout 4 кротощури менші ніж в інших іграх серії. Можливо, що це інший вид кротощурів. На відміну від особин попередніх ігор серії, даний вид раптово з'являється з-під землі для здійснення атаки. За зовнішнім виглядом більше схожі на кротощурів оригінальних Fallout. Укус підвищує рівень поглиненої радіації на 2 радий[2].

Примітки Редагувати

У Fallout, Fallout 3 і Fallout: New Vegas на кротощурів поширюється дія здатності «Друг тварин».

За лаштунками Редагувати

Російський та український переклади містять лише вигадану назву, тоді як в оригіналі слово mole rat (як і зовнішність) це відсилання до реальних істот — голих землекопів.

Появa Редагувати

Кротощур з'являється у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Див. подробиці в розділі За лаштунками
  2. Відео з E3 2015.
Істоти