FANDOM

Gametitle-FO3

Icon disambig
Кришко-міна з'являється і в інших іграх.

Icon disambig
Міна - має і інші види, див. Міна (зброя)

Кришко-міна (англ. Bottlecap mine) — саморобний зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Виглядає як ланчбокс з примотаним сенсорним модулем. Деталі з'єднані червоним дротом. При активації міни на сенсорі спалахує червоний індикатор.

Характеристики Редагувати

  • Кришко-міна є однією з різновидів наземних мін, але з кращою чутливістю сенсора і більшою силою вибуху. Одна кришко-міна в змозі вбити більшість персонажів в грі, включаючи і кігтя смерті.
  • Не реагує на активировавшего міну і його напарників, проте необхідно дотримуватися обережності при використанні її проти ворогів, що знаходяться неподалік, так як міна має широкий радіус вибуху.
  • Як і звичайну протипіхотну, кришко-міну можна знешкодити і прибрати в інвентар, а також можна покласти її в режимі крадіжки інвентар іншого персонажа з подальшим вибухом.
  • Для встановлення і знешкодження кришко-міни необхідно трохи більше часу, ніж для звичайних хв.
  • На відміну від саморобної гранати «Молотов-колу», яка завдає той же шкоди, не вимагає для створення таких рідкісних предметів, як Квантова ядер-кола, хоч і менш зручна у використанні.
  • Високий рівень навика «Вибухівка» дозволяє наносити більшу утрату цієї міною. Для ще більшого збільшення завдається шкоди можна взяти здатність «Експерт-сапер».

Виготовлення Редагувати

Для виготовлення однієї кришко-міни на верстаку знадобиться схема, навичка «Вибухівка» і наступні компоненти:

Місцезнаходження Редагувати

  • Можна знайти майже на будь-якому верстаті.
  • Дві кришко-міни можна знайти в «Супермарте».

Примітки Редагувати

  • Ланчбокс «Волт-Тека», з якого виготовляється міна, ідентичний металевого ланчбоксу, який йде в комплекті Колекційного видання Fallout 3.

Звуки Редагувати

Bottlecap mine icon

Поява Редагувати

Кришко-міна з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Баги Редагувати

  • Іноді кришко-міна зникає зі списку на виготовлення при активуванні верстата. Причина невідома.

Галерея Редагувати