FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOT
Icon disambig
Здатність Критичний шкоди з'являється і в інших іграх.

« Критичні удари завдають більше шкоди. Бонус +20% по таблиці критичних ударів, і ви майже завжди наносити більше утрати. Здатність не впливає на ймовірність критичного удару. »

— Опис у Fallout

« Критичні удари, які ви наносите, завдають більшої шкоди. Ви отримуєте бонус 20% до своїх критичних ударів, що практично гарантовано збільшує заподіяна шкода. Здатність не впливає на шанси нанести критичний удар. »

— Опис у Fallout Tactics

Покращений критичний або Критичний шкоди (англ. Better Criticals)— це здатність, доступна у Fallout, Fallout 2, Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout Tactics.

Fallout, Fallout 2 і Fallout Tactics Редагувати

Критичні потрапляння завдають більше збитока противнику. Бонус + 20 % по таблиці критичних ударів, і ви майже завжди наносити більше утрати. Здатність не впливає на ймовірність критичного потрапляння.

Примітки Редагувати

  • При критичному попаданні робиться випадковий кидок від 1 до 100 (чим більше — тим болючіше цілі) на визначення критичних ефектів, таких як множення шкоди на 1.5, 2, 2.5, 3 або 4, переломи рук і ніг, засліплення, втрата свідомості і деякі інші, які залежать від атакується частини тіла (неприцільний постріл прирівнюється до прицільної атаці по грудях) і самої мети. Здатність Покращений критичний додає до цього кидка 20 одиниць. Якщо випадає число, рівне 101 або більш — застосовується найсильніший критичний ефект шостого порядку та мета, залежно від місця попадання і свого виду, може померти незалежно від завданої їй шкоди[1]. Цей критичний ефект називається миттєва смерть. Іншого способу досягти миттєвої смерті противника не існує.
    • Ефект миттєвої смерті дозволяє вбити мета з нанесенням 0 шкоди, тобто без пошкоджень.

Fallout 3 і Fallout: New Vegas Редагувати

З цією здатністю ви наносите на 50 % більше збитока при кожному критичному ударі по ворогу.

Примітки Редагувати

Виноски Редагувати

Шаблон:Navbox Здібності в Fallout Шаблон:Navbox Здібності в Fallout 2 Шаблон:Navbox Здібності в Fallout Tactics

Шаблон:Navbox здібності FNV