FANDOM

Gametitle-FNV.png

« Повір, моя б воля — ми б давно порвали Коттонвуд-Коув на шматки і викинули Легіон назад за річку. Але начальство в Маккарране не дозволяє нам витрачати ресурси на те, що вони вважають другорядною метою. Ось ми тут і сидимо. »

Офіцер зв'язку Грін

Коттонвуд-Коув (англ. Cottonwood Cove) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Найбільший табір Легіону на західному березі річки Колорадо.

Проникнення Редагувати

Якщо репутація Кур'єра в Легіоні не негативна, розвідник-охоронець може зупинити його. Щоб пройти, Кур'єр повинен:

Будівлі Редагувати

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Плани виступи Легіону і записки патруля Легіону (знаходяться в штаб-квартирі) пов'язані з квестом «Око за Око».
  • На розташованій поруч висоті Коттонвуд-Коув стоїть вантажівка з радіоактивними бочками всередині. При навичці «Злом» 50 можна відкрити його і цими бочками знищити табір Легіону. Якщо квест «Самотність» ще не виконаний, він буде провалений.
  • Якщо у Кур'єра в напарниках є Кесс, то при наближенні до річки вона скаже «Сподіваюся, ми не будемо переходити річку?»
  • Якщо протагоніст повністю зачистити табір, то перебратися в Форт все одно буде можливо, завдяки човні, яка залишиться стояти біля берега.
  • Якщо в напарниках у Кур'єра є Бун, то він запропонує взяти човен і атакувати Форт.
  • Якщо Кур'єр виконає квест «Око за Око» з використанням бочок з вантажівки до отримання запрошення в Форт, то Курсор Лукулл з'явиться в антирадиационном костюмі.

Поява Редагувати

Коттонвуд-Коув з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • Коттонвуд-Коув — реально існуючий курорт на озері Мохаве, який заснований в 1945 році. Він спеціалізується на прокаті човнів і риболовлі.
Perk wild wasteland.pngНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.
  • При наявності у Кур'єра Особливість особливості «Дика Пустка», на одній з стін штабу у Коттонвуд-Коув з'явиться напис: «"Romanes Eunt Domus"», що є відсиланням до фільму «Житіє Брайана по Монті Пайтону». За сюжетом фільму Брайан, щоб заслужити право стати членом підпільного Єврейського Визвольного Руху, пише цю фразу на стіні римської цитаделі, маючи на увазі «Римляни, Забирайтеся Додому!».
Perk wild wasteland.pngКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Галерея Редагувати

Коттонвуд-Коув

Випадкова вікі