FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Котедж на березі (англ. Coastal cottage) — локація Fallout 4.

Місцезнаходження Редагувати

Локація знаходиться на сході від психіатричної лікарні «Парсонс» і на південно-заході від рибного заводу «Мэхкра».

Опис Редагувати

Довоєнний зруйнований житловий будинок на схилі пагорба, поруч будиночок з майстерні. У будинок врізався великий вантажівка, до того ж під будинком велика яма незрозумілого походження. По руїнах бродять два болотника. При виконанні завдання по зачистці локації поруч з'являються 4 рейдера. Відкритих джерел води поруч немає.

Квести Редагувати

Престон Гарві може дати Вижив завдання на зачистку локації, якщо той виконує фракційні квести минитменов.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • В локації може бути створено поселення минитменов.
  • При прибиранні території локації можна отримати 319 од. дерева та 42 од. сталі, два врослих у землю контейнера, диван і частина дерев не висвічується при збиранні.
  • В напрямку північний захід, приблизно посередині між котеджем і табором стрільців на магістралі, можлива точка респауна кігтя смерті (конкретний вид залежить від рівня персонажа та складності гри). Візуально цей прихований ярок добре видно по можливому багу — висить у повітрі трупах яо-гаєв (трупи не клікабельні). upd: в останніх латках виправлений баг, з яо-гаєв можна зібрати шкуру і м'ясо.
  • На північний схід від локації на дорозі місце проведення дорожній робіт, на якому можна зібрати мішків цементу для будівництва поселення. При заході на будмайданчик зі сторони котеджу на скелях з'являються 3-4 рейдера, можлива поява легендарного персонажа.
  • На схід від локації на березі моря стоїть кафе з човнами. В ньому знаходиться підлоговий сейф (складний замок) і лазерний пістолет за касою. На причалі за кафе стоїть човен, в якій знаходиться коробка з вибухівкою.
  • На південь від локації біля дороги стоїть хатина з торговцем Леонардом Муром. У нього можна придбати боєприпаси, препарати, їжу і непотріб.

Поява Редагувати

Котедж на березі з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати