FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox cleanup
Ця стаття потребує поліпшення
Ця стаття містить грубі помилки, і/або в ній не вистачає важливої інформації, і/або вона неправильно оформлена. Поставтеся до її недоліків з розумінням і, якщо у вас є можливість, Будь ласка, допоможіть покращити цю статтю.

Mbox default
Незавершена стаття

Корпорація «ГаллюциГен» (англ. HalluciGen, Inc.) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Локація може з'явиться на екрані Піп-Бою, якщо знайти записку Сміттяра, в якій йдеться, що корпорація ГаллюциГен може бути непоганим джерелом брухту, після прочитання записки оновлюється карта і додається додатковий квест «Знайти лом в корпорації ГаллюциГен».

Всередині будівлі багато стрільців. Але з-за витоку хімічних речовин стрілки зійшли з розуму і стріляють один в одного.

У підвалі коридор, заповнений отруйним газом. Способи обходу (за ступенем складності):

  • захисний комплект;
  • можна зламати замок у кінці паралельного коридору;
  • можна очистити коридор від газу через термінал в паралельному коридорі, якщо не вистачає досвіду злому для цього терміналу, раніше був легкий термінал, який дає скидання паролів у всіх інших в будівлі;
  • фізично сильний головний герой може пробігти коридор «чим є»... (головне, не забути вийти з коридору в наступну кімнату);

При активації кімнати дезінфекції, якщо пройти через душ, радіація зникає.

При 50+ рівнях героя, стрілки оснащені незначно (пару лазерних ґвинтівок і карабінів).

Продукція Редагувати

Корпорація займалася забезпеченням поліції нелетальних зброєю для розгону демонстрацій, а також зброєю для самооборони. Ось перелік товарів, що виготовляються:

  • Газ «ГаллюциГен». Призначення: припинення масових заворушень. Носій: Осколкова граната «Тип II» Викликає галюцинації, підвищену агресію, сильний сплеск адреналіну, також можливий виклик розриву надниркової залози, сердечечная недостатність, непередбачувані сенсорні відчуття. Потрібно переробка складу.
  • «Винищувач». Призначення: знезараження території. Носій: вентилятори класу IV (4 штуки). Всі випробовувані загинули від смертельної дози радіації в ході роботи, а камери зазнали сильного випромінювання. Потребує доопрацювання джерела живлення. Маса в 2 тонни не підходить для польових випробувань. Потрібно пере класифікація смертельно зброя.
  • «Дісперсанти». Призначення: припинення масових заворушень. Викликає масову паніку.
  • «Пригнічувач». Призначення: самооборона. Можливий частковий та/або повний параліч у користувача, що знаходяться поблизу людей, маленьких та/або великих тварин.
  • «Инвизевейв». Призначення: розвідка, самооборона. Об'єкт впливу стає неслышимым і невідчутним. Ефект може бути перманентним.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Противники Редагувати

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • В будинок можна зайти через чорний вхід із задньої сторони (закритий на дуже складний замок), і відразу потрапити в кімнату зі стрільцем-командиром.
  • Мітка квесту на пошук каністри стоїть в центрі однієї з кімнат, де квест аж ніяк не завершується, треба йти далі, необхідна каністра знаходиться в кімнаті боса.
  • Шукана каністра не є квестовым предметом ... шукайте її в розділі різне.
  • У деяких локаціях можна знайти оголошення «Запрошуємо на роботу!»
  • Записка стрілка
  • Опис завдання ГаллюциГен»
  • Якщо бос стрільців помітить вижив, то він включить стелс-бій, що суттєво утруднить бій з ним.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon В одному з терміналів можна знайти замітки про випробування нової продукції корпорації. У коментарях до випробування маскувальною системи «Инвизивейв» зазначено, що цією розробкою зацікавився флот: «Третє випробування пройшло успішно. Адмірал дуже задоволений, питав про суднових установках». Це може бути відсиланням до відомого міфічного «Філадельфійському експерименту» — спробі зробити морські суду невидимими (до речі, мифичность експерименту висміюється далі по тексту замітки: «Ця ваша „Инвизивейв“ — всього лише п'ять дзеркал, та два зламаних стелс-бою і потаємні дверцята»).

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Корпорація «ГаллюциГен» з'являється тільки у Fallout 4.