FANDOM

Gametitle-FO3 MZ

Корабель Чужих «Дзета» (англ. Mothership Zeta) — локація Mothership Zeta, доповнення до Fallout 3.

Опис Редагувати

Гігантський космічний корабель-носій Чужих, що знаходиться на орбіті Землі вже протягом кількох століть. Корабель використовує кращі технології прибульців як для захисту, так і для нападу. Він може блокувати атаки, використовуючи технологію щита, і атакувати противника за допомогою потужної променевої гармати під назвою «Промінь смерті», яка розташована в нижній частині корабля і може використовуватися для атаки планет або інших космічних кораблів.

Переходи між різними секціями корабля здійснюються як за допомогою дверей, так і телепортационных майданчиків, розташованих у ключових частинах корабля. Телепорти в надзвичайних випадках можуть бути відключені (відрізнити активний телепорт легко за його світіння).

Практично у всіх секціях корабля присутня безліч цілющих арок, які при проході через них можуть відновлювати здоров'я і виводити радіацію. Арки не дуже ефективні, проте їх можна модифікувати, що призведе до серйозного поліпшення їх роботи. Після модифікації арка зможе спрацювати 3 рази, після чого вийде з ладу.

Інженерно-технічний центр в нижній частині корабля надає доступ до значної частини секцій корабля, фактично будучи базою для компаньйонів Подорожнього на час проходження квесту «Серед зірок». Із залу можна потрапити в технічні приміщення з примикає звалищем відходів і в руховий відсік. Звідси ж лежить шлях у вантажний відсік, де прибульці зберігають предмети з інших планет, дослідна лабораторію, і криолабораторию з прилеглим низькотемпературним сховищем, де в замороженому стані утримуються живі істоти. У цеху по збірці прибульці конструюють і чинять різні види роботів. Також можна зазирнути в ангар, де зберігаються та обслуговуються малі кораблі прибульців.

З центру Подорожній у ході квесту «Ця галактика не настільки велика...» через декомпресійну камеру і відкритий космос зможе потрапити в збройову лабораторію, де чужі вдосконалюють знаряддя вбивства, експериментальну лабораторію і Центр біологічних досліджень, де прибульці проводять експерименти над живими істотами. Далі шлях лежатиме через зал управління і спеціальний блок, в якому здійснюється контроль над основною зброєю корабля — Променем смерті. Вінчає пристрій корабля капітанський місток, звідки Подорожній після завершення ланцюжка квестів зможе повернутися на Столичну пустка, і куди він зможе згодом повертатися.

Складові корабля Редагувати

Планування Редагувати

"'Планування корабля"'
Камери змісту
Парогенераторная станція Декомпресійна камера Відкритий космос Оглядова палуба

→↓

Руховий відсік Інженерно-технічний центр Капітанський місток
Цех складання роботів Ангар Збройова лабораторія Житлові приміщення
Технічні приміщення Вантажний відсік Експериментальна лабораторія Зал керування Променем смерті
Звалище відходів Криолаборатория Дослідна лабораторія Центр біологічних досліджень Блок Променя смерті
Низькотемпературне сховище

Локації Редагувати

Примітки Редагувати

  • Виконавши основний квест доповнення, гравець стане капітаном корабля.
  • Після проходження квесту «Ця галактика не так вже велика», ви зможете увійти тільки в такі локації як: Місток, Інженерний Центр, Тюремні камери і Генераторна; інші локації будуть недоступні.
  • В ПК версії гри ви можете відновити доступ до заблокованих після виконання головного квесту, частинами корабля з допомогою консолі. Для цього підійдіть до заблокованої двері, натисніть клавішу тильди (~), щоб відкрити консоль, і клацніть на недоступну двері, щоб побачити її formID. Після цього введіть «prid x», де X — formID двері, і натисніть Enter. Наберіть «disable» в консолі, натисніть Enter і закрийте консоль. Всі двері після цього повинні бути відкриті.
  • Використовуючи вищенаведений метод, для розблокування дверей, ви не зможете зайти на Місток. Щоб це виправити, відкрийте консоль і введіть «prid X (де X — formID двері), натисніть Enter, наберіть «enable», натисніть Enter. Після цього ви зможете зайти на Місток, однак втратите доступ до розблокованим раніше дверей.
  • Напарники не зможуть зайти з вами на корабель. Мабуть, найкраще залишити їх чекати вдома. Точно так само бажано залишити все непотрібне де-небудь на Землі, так як на кораблі можна знайти багато всього цікавого. З працею можна забрати все відразу.
  • Саллі зауважує, що капітанський місток корабля Чужих, точь-в-точь такий же як місток Капітана Космосу.

Поява Редагувати

Корабель Чужих «Дзета» з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Mothership Zeta.

Місця дії ігор серії Fallout

Шаблон:Navbox Космічні кораблі