Fandom

Архіви Fallout

Констітьюшн

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO4.png

Констітьюшн (англ. USS Constitution) — локація Fallout 4, довоєнний вітрильний фрегат, пам'ятка Бостону.

Опис Редагувати

Історія Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

У 2287 ріку фрегат «Костітьюшн» захоплений старими роботами на чолі з роботом-охоронцем по імені Капітан Айронсайд та модифікований для польоту шляхом встановлення чотирьох реактивних двигунів: двох на кормі і двох на носі. На фрегаті встановлені дві ракети NX-42[1].

Розташування Редагувати

Фрегат розташований у Чарльзтауні, на схід від Банкер-Хілла на зруйнованій будівлі банку, на південь від «Наркопритону». Вхід з третього поверху будівлі банку через люк над лампою. Надалі можна буде потрапляти на палубу через шлюпку-ліфт на кормі.

Якщо виконаний квест «Останній рейс «Констітьюшн»» на користь роботів, корабель переміщається в південному напрямку і застряє на хмарочосі Інвестиційного фонду Уезербі, де залишається назавжди. Потрапити на нього можна буде на ліфті будинку.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

У каюті капітана корабля на журнальному столику знаходиться журнал «Посібник таємним операціям США» випуск № 02 «Urban Camouflage» («Міський камуфляж»).

Також на кораблі знаходиться величезна кількість непотребу, боєприпасів та їжі — але все це можна тільки вкрасти.

Mbox default.png
Цей розділ не завершений

Квести Редагувати

Останній рейс «Констітьюшн» • Фрегат застряг на даху будівлі банку, і його команді знадобиться допомога Вижившого для того, щоб знову підняти його в повітря. Якщо допомагати рейдерам-мусорщикам, то корабель залишиться на місці.

Примітки Редагувати

  • Після того, як фрегат перелетить на іншу сторону річки, локація, де він перебував до перельоту, перейменується в «Уезербі — вклади та позики». При цьому в «Підземці» працює технік, а прізвище у нього Уезербі, може, просто збіг.
  • До південно-заходу від фрегата біля набережної пришвартований білий катер з тушею дельфіна на палубі. На ньому знаходяться аматорська рація, червоний ящик з інструментами, тесак і синя бандана. Єдина особливість синьої бандани — її надзвичайна рідкість.

Поява Редагувати

Констітьюшн з'являється тільки у Fallout 4.

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Великодні яйця в Fallout 4 Фрегат «Констітьюшн» — реально існуючий корабель в Бостоні, штат Массачусетс, США, а ім'я капітана корабля, робота Айронсайда, є прямим відсиланням до прізвисько корабля «Желізнобокий Старина» (англ. «Old Ironsides»).

Галерея Редагувати

Примечания Редагувати

  1. Капітан Айронсайд згадає це в розмові, коли будуть встановлені підшипники.

Випадкова вікі