FANDOM

Gametitle-FO4.png

Mbox default.png
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити історією поселення (до моменту покидання жителями).

Конкорд (англ. Concord) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Mbox default.png
Цей розділ не завершений
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Поселення, що є частиною Бостону, вціліле після Великої війни. Місто практично повністю покинутий, єдине місце, де все ще залишилися люди — музей Волі. Однак, після порятунку людей Престона Гарві і вони покидають місто.

Мешканці Редагувати

Будівлі Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Музей Свободи Редагувати

Конкорд — службовий вхід Редагувати

  • Журнал «Табуйовані татуювання», вип.№ 10 «Eagle's Nest» — у західній частині тунелів, біля одного з виходів, на нижньому рівні в кімнаті, на підлозі.
  • Ядерний блок — в кінці водостоку, поруч з болотниками в кутку за водоростями.

Північно-західний будинок Редагувати

Примітки Редагувати

  • У Музеї Свободи Виживший вперше зустрічає Престона Гарві і його товаришів, які переховуються від рейдерів.
  • Інші локації в межах Конкорда — це довоєнний поселення Сенкчуарі та Притулок 111, а також Паркінг вантажівок «Червона ракета».
  • Після появи кігтя смерті на його місці відкривається вхід у підземні колектори під містом. Якщо встати спиною до входу в Музей Свободи і йти по короткій вулиці, виявиться провалля в асфальті перед будинком біля протилежного кінця.
  • У місті є кілька схованок з кришками і 8 сейфів (включаючи підлокації): 3 легенів, 3 середніх і 2 складних на рівень злому сейфів.

Поява Редагувати

Конкорд з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

The Art of Fallout 4 Редагувати

Випадкова вікі