FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
  • Доповнити список знахідок в локації.

« Фермерське кооперативне господарство з будиночками і товарним складом. За чутками колишні мешканці все ще відвідують це місце. »

— Опис з Survival Guide стор. 265

Комуна «Сонячні припливи» (англ. Sunshine Tidings co-op) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Напівзруйноване довоєнне поселення, що складається з кількох вцілілих будинків і споруд невідомого призначення. Розташоване на схід від Уолден-понд і на північ від самотньої каплиці.

Історія Редагувати

Спочатку місце було розчищено і засноване групою невідомих осіб як фермерське поселення з добре організованим захистом. В процесі благо-устрою жителям, в числі яких були якісь Джонні, Джек і Аллен, захотілося отримати раба, і вони купили зламаного містера помічника, якого не змогли перепрограмувати на потрібні функції. Робот постійно намагався втекти і не зміг виконувати ніякої роботи, кружляючи у ангара з комп'ютером. Марному в господарстві роботу дали назву «Професор Гудфілс»[1].

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Mbox default
Цей розділ не завершено
Ви можете допомогти Вікі Fallout, доповнивши його.

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • На стіні головного ангара, навколо якого робот нарізає кола, написано «Свободу роботам».
  • В терміналі комуни Професор Гудфилс іменується, з урахуванням перекладу імені на російську мову, Професором Расслабоном.
  • Якщо за допомогою терміналу відправити Професора Гудфилса на обслуговування, то він опиниться в Домашніх роботах Хестера.
  • Якщо повернутися до поселення, то через певний проміжок часу робот безслідно зникне. При зломі терміналу і виборі управління Містером-помічником, буде написано, що об'єкт не знайдений.

Поява Редагувати

Комуна «Сонячні припливи» з'являється тільки у Fallout 4.

Баги Редагувати

  • При відсутності радіомаяка чисельність населення постійно зростає.
  • Тіла гулей, після видалення їх з території комуни, через деякий час з'являються на тих самих місцях.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати