FANDOM

Gametitle-FO3
Mbox default
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.

Комплекс «РобКо» (англ. RobCo Facility) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Розташований трохи північно-східне Тенпенні-Тауер. Завод зборки роботів «РобКо».

Мешканці Редагувати

На стоянці автомобілів поряд з комплексом можна зустріти Бляхаря Джо з його роботами, серед яких знаходиться і можливий напарник Самотнього ПодорожньогоСержант РЛ-3. Населення самого комплексу складають безліч Кротощурів радтараканів.

Квест Редагувати

Самотній Подорожній повинен відвідати комплекс у ході квесту «Керівництво по виживанню на пустищах» та встановити процесорний модуль суперкомп'ютер виробничого комплексу.

Управління роботами Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Головний термінал оператора «РобКо»

Коли Самотній Подорожній зламає («Наука» 50) головний термінал оператора «РобКо», виявляться кілька функцій:

  • Ознайомлювальні керівництво.
  • Базові операції: «ПОМИЛКА: проблеми з електропостачанням».
  • Ініціювати знищення шкідників: протектрони починають полювання на радтараканів Кротощурів.
  • Ініціювати тотальну ліквідацію: «Послідовність Атака-Червоних». Вкл\викл атаку на людей. Була створена на випадок захоплення комплексу комуністами.
  • Стрес-тест: змушує роботів і турелі атакувати один одного. При цьому інші команди залишаються в силі, тому якщо не вимкнути ліквідацію, роботи будуть нападати і на протагоніста.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в комплексі «РобКо»

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Появf Редагувати

Комплекс «РобКо» з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Баги Редагувати

Іноді, якщо перше відвідування РобКо відбулося до отримання квесту «Керівництво по виживанню на пустищах», роботи стають агресивними до протагоністу при використанні будь-якої програми комп'ютера.