FANDOM

Gametitle-FNV.png

« Кур'єр: «Тоді чому на твоєму комбінезоні написано «Мігель»?»
Рауль: «Може, тому що раніше його носив Мігель».
»

— З діалогу Кур'єра та Рауля

Комбінезон Рауля «Петро-шико»ЗШ#Fallout: New Vegas|Помилки перекладуПомилки перекладу (англ. Raul's Petro-Chico jumpsuit) — унікальна броня Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Комбінезон темно-зеленого кольору, з білими смугами на рукавах. На лівій груді комбінезона логотип Петро-Чіко, на правій — нашивка з ім'ям власника. На нашивці написано «Мігель».

Цей комбінезон є унікальним варіантом спецодягу компанії Петро-Чіко. Комбінезон має шкіряні накладки на правому плечі, поясі, правих передпліччя і коліні, а також металеву пластину на лівому плечі. У комплект входить шкіряний ремінь з додатковими підсумкими. Праворуч на ременях підвішена стегновий кобура. Поперек грудей є нагрудний патронташ.

Зовні схожий на бронекомбинезон Притулку 13, бронекомбинезон Притулку 101 і броньований комбінезон Притулку 21.

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Комбінезон можна отримати звичайними способами, як і комбінезон Притулку 21.

За лаштунками Редагувати

Комбінезон Петро-шико має близьку схожість з реальною спецодягом, яку носять співробітники національної мексиканської нафтової компанії: персонал бензоколонок, працівники нафтопереробних заводів, персонал логістичних компаній. Реальному зразку відповідають колір комбінезона, розташування накладок, наявність і розташування білих смуг. Націоналізація нафтовидобувної і переробної промисловості в Мексиці — важливий факт мексиканської історії. Цій події, що сталися 18 березня 1938 року, присвячений державне свято — «El Aniversario de la Expropriacion Petrolera de 1938» (рос. Річниця нафтової експропріації 1938 року). Ймовірно, що у світі Fallout перед війною потужні транснаціональні корпорації типу Посейдон Енерджі змогли встановити контроль над національними природними ресурсами зарубіжних держав.

Поява Редагувати

Комбінезон Рауля «Петро-шико» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Випадкова вікі