FANDOM

Gametitle-FO3

« Я на службі. Давай швидше. »

— Командир Дэнверс

Командир Лана Дэнверс (англ. Commander Lana Danvers) — персонаж Fallout 3, житель Ривет-Сіті.

Опис Редагувати

Лане Дэнверс 30 років[1], вона є дочкою одного з засновників Ривет-Сіті, засновників Міської ради і представника з питань безпеки Бреда Дэнверса.

У 2277 ріку вона є заступником начальника охорони Харкнесса і його кращим другом, хоча їх відносини суто платонічні (її чоловік теж був офіцером охорони, але помер від хвороби пару років тому). Дэнверс симпатизує жителям нижньої палуби, відчуваючи легке презирство до мешканців верхній: це є темою невеликого незгоди між Харкнессом і Дэнверс[1].

Дэнверс чергує вночі, після 9:00 вечора її можна зустріти на ринку Ривет-Сіті. Вдень, коли її змінює Харкнесс, вона найчастіше знаходиться на 2-му чи 3-му поверсі надбудови, де вечеряє і відпочиває.

Інвентар Редагувати

* Кількість генерується випадковим чином
** Тип і кількість генеруються випадковим чином
*** Якщо Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Лану

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

Про існування проблем у відносинах з верхньою палубою також нагадує Сігрейв Холмс, якщо Дэнверс спробує давати поради з приводу його любові до Вірі Уизерли[2].

Цитати Редагувати

  • «Шериф Харкнесс кожен понеділок зустрічається з доктором Чи і Бенноном, щоб обговорити питання безпеки. По мені, так це марна трата часу. Краще б дали шерифу право робити, що хоче».
  • «Напевно, тобі невідомо, з ким ти говориш. Я Дэнверс, заступник начальника охорони».
  • «І як мені забезпечувати безпеку на весілля? Неможливо, точно тобі кажу».
  • «Я пам'ятаю всі твої справи. В цей раз рекомендую поважати чужу власність, або ми тебе під кілем протащим».
  • «Борг кличе».

Поява Редагувати

Командир Дэнверс з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide, стор 66.
  2. «До того ж, на відміну від тебе, у мене немає проблем з верхньою палубою».