FANDOM

Gametitle-VBGametitle-FNV DMGametitle-FNV OWB

Коло Стали (скор. КС; англ. Cirle Of Steel) — підрозділ Братства Сталі, засноване найбільш консервативними членами Братства, які вважають, що організація в її сучасному вигляді відхиляється від початкової мети — збору і збереження технологій. Члени підрозділу виконують роль служби внутрішньої безпеки і переслідують відступників, компрометуючих Братство[1].

Історія Редагувати

Слідом за катастрофою, якою виявилася «Операція: Сонячний промінь», лідери Братства Сталі і оперативники Кола Стали засудили батька Елайджу до смертної кари. Для виконання вироку було призначено Крістін Ройс.

Технології Редагувати

При виконанні завдання Крістін була озброєна снайперською гвинтівкою з глушником (КС) і одягнена в разведброню (КС), що говорить про те, що Коло Стали розробляє і виробляє спеціальні види зброї і броні для потреб своїх оперативників.

Van BurenРедагувати

У 2242 рікміж Братством і Стали НКР почалася війна і, незважаючи на значну технологічну перевагу, перші стали її програвати. Щоб змінити ситуацію, Братство вирішило використовувати спеціальні прилади під назвою Стелс-бій, які робили користувача невидимим. Однак, незабаром довелося від них відмовитися — стелс-бій впливав на психіку людей, викликаючи галюцинації та шизофренію. Не бажаючи підкорятися наказу, колишні члени команди викрадають кілька приладів і створюють нове товариство під назвою «Коло Стали».

Поява Редагувати

Коло Сталі повинен був з'явитися у Van Buren та згадується у доповненнях до Fallout: New VegasDead Money та Old World Blues.

Примітки Редагувати

Шаблон:Navbox Братство Сталі